هشت دریانورد ایرانی در آب های جزیره کیش از خطر مرگ نجات یافتند

۱۳۹۶/۰۹/۲۱ - ۰۸:۳۴:۱۶
کد خبر: ۶۴۸۲۳۳
هشت دریانورد ایرانی در آب های جزیره کیش از خطر مرگ نجات یافتند
مدیر اداره بندر و دریانوردی کیش از نجات هشت سرنشین ایرانی یک لنج باری از خطر غرق شدن حتمی در آبهای خلیج فارس و در محدوده پنج مایلی جنوب این جزیره مرجانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، "احمد شهریاری" ضمن اعلام این خبر گفت: در پی اعلام اضطرار یک فروند لنج باری به مرکز جستجو و نجات دریایی کیش مبنی بر آبگرفتگی شدید در انبار و موتورخانه و نیاز فوری آن به تخلیه آب، بلافاصله هماهنگی‌های لازم جهت اعزام شناور ناجی ۱۱ از بندر کیش به موقعیت صورت گرفت.

وی ادامه داد: لنج باری مذکور به نام فدک ۱۰۵۰ محموله پارچه به همراه داشته و از مسیر الحمریه دبی به بندر خرمشهر در حرکت بوده است.

شهریاری خاطرنشان کرد: این شناور به علت مواج بودن دریا و جابجایی بار درون انبار آن، حوالی ساعت ۵ و ۴۰ دقیقه بامداد روز(دوشنبه ۲۰آذرماه) در فاصله پنج مایلی جنوب جزیره کیش دچار وضعیت اضطرار شد،

مدیر اداره بندر و دریانوردی کیش اظهار داشت: سرانجام با رسیدن به موقع شناور ناجی به موقعیت حادثه، تمامی هشت سرنشین لنج مضطر از خطر غرق شدن نجات یافتند.

شهریاری گفت: پس از حصول اطمینان عوامل عملیاتی ناجی از عدم امکان نجات شناور، هر هشت خدمه این لنج باری در صحت و سلامت کامل در بندرگاه جزیره کیش تحویل نیروهای دریابانی شدند.

وی در پایان اظهار داشت: وضعیت این لنج فایبرگلاس به شکل نیمه مغروق است که تلاش مالک آن برای نجات آن ادامه دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز