معاون سیاسی فرماندار بندرعباس :

با حمایت از صنعتگران و تولید کنندگان میزان بیکاری کاهش می یابد

۱۳۹۶/۰۹/۲۱ - ۰۸:۴۳:۵۰
کد خبر: ۶۴۸۲۳۹
با حمایت از صنعتگران و تولید کنندگان میزان بیکاری کاهش می یابد
جلسه کمیسیون کارگری به ریاست علی نیکویی معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار در محل سالن کنفرانس این فرمانداری برگزار گردید .

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،معاون سیاسی فرماندار بندرعباس در این جلسه با بیان اینکه ما برای حفظ و ارتقای تولید و افزایش اشتغال در شهرستان تلاش می کنیم گفت :کارگران به عنوان محور توسعه و تولید کنندگان واقعی در عرصه اقتصاد کشور ، نقشی کلیدی در روند توسعه و پیشرفت کشور دارند و احقاق حقوق و حل مشکلات آنان از دغدغه های کمیسیون کارگری شهرستان است.

نیکویی ادامه داد: شهرستان بندرعباس یک منطقه مهم کارگری است و بسیاری از مردم شریف و شهروندان نجیب این شهرستان در واحدهای صنعتی و تولیدی مشغول بکار هستند و همین امر، نقش و وظیفه کمیسیون کارگری شهرستان را سنگین تر می کند.

این مقام مسئول با بیان اینکه رویکرد دولت تدبیر و امید حمایت از تولید است خاطر نشان کرد: با حمایت از صنعتگران و تولید کنندگان  و افزایش سطح تولید، میزان بیکاری کاهش می یابد و در نتیجه بسیاری از مشکلات و ناهنجاری های اجتماعی حل می شود. براین اساس پشتیبانی از فعالان عرصه اقتصادی و تولیدی هم باید مورد توجه قرار گیرد.

معاون فرماندار با اشاره به اهمیت و نقش کارگران بیان داشت : با توجه به جایگاه و اهمیت نیروی انسانی در جامعه باید مراجع نظارتی تمام تلاش خود را در جهت صیانت از حقوق کارگران در بنگاههای اقتصادی به کار بگیرند.

علی نیکویی معاون سیاسی فرماندار بندرعباس در پایان تصریح کرد : همه دستگاههای متولی باید در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و دولت محترم تدبیر و امید در جهت حفظ و ایجاد اشتغال پایدار در سطح شهرستان تلاش کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز