به همت اداره کل اموراجتماعی استانداری هرمزگان؛

اولین گردهمایی بزرگ سازمان‌های مردم نهاد هرمزگان برگزار شد

۱۳۹۶/۰۹/۲۲ - ۰۹:۳۲:۴۶
کد خبر: ۶۴۸۸۴۰
اولین گردهمایی بزرگ سازمان‌های مردم نهاد هرمزگان برگزار شد
مدیرکل اموراجتماعی و فرهنگی استانداری هرمزگان گفت: گردهمایی سازمان‌های مردم نهاد استان هرمزگان در راستای آشنایی سمن‌های استان با پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های یکدیگر و ایجاد هم‌افزایی و هماهنگی بیشتر بین آنها برنامه‌ریزی و برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، منصور اخلاقی‌پور در این گردهمایی اظهار داشت: گردهمایی بزرگ سازمان‌های مردم نهاد هرمزگان برای اولین بار با هدف هم‌افزایی و هماهنگی بیشتر بین سازمان‌های مردم نهاد استان هرمزگان برگزار شده است.

وی افزود: راه اندازی نمایندگی سمن‌های ملی در مرکز استان هرمزگان و متعاقبا راه اندازی نمایندگی سمن‌های استانی در شهرستان‌ها یکی از اهداف اداره کل امور اجتماعی استانداری در راستای ارتقا مسئولیت اجتماعی در بین عموم مردم است.

وی گفت: سمن‌ها می بایست در مسیر تقویت کمی و کیفی برنامه‌های خود و افزایش گستره اجتماعی و جفرافیایی تحت پوشش خود برنامه‌ریزی کنند.

مدیرکل اموراجتماعی و فرهنگی استانداری هرمزگان به نشست صمیمی استاندار هرمزگان با سمن‌ها اشاره کرد و یادآور شد: طبق وعده استاندار هرمزگان در پاسخ به درخواست سازمان‌های مردم نهاد در آن نشست، هماهنگی‌های لازم جهت راه اندازی خانه تشکل‌های مردمی استان صورت گرفته است.

اخلاقی‌پور با بیان اینکه خانه سمن‌های استان نیاز ضروری این نهادها در راستای تقویت هویت و جایگاه سازمانی آنها به عنوان نهادهای مردمی رسمی است، تاکید کرد: مقدمات راه اندازی خانه سمن‌ها فراهم شده و پیش از پایان سال جاری این مهم انجام می‌شود.

وی همچنین از برگزاری گردهمایی سمن‌های ملی به میزبانی استان هرمزگان در دی ماه خبر داد و خاطر نشان کرد: این گردهمایی نیز در راستای تقویت سمن‌ها و ایجاد پیش زمینه راه اندازی نمایندگی سمن‌های ملی در استان برگزار می‌شود.

شایان ذکر است؛ گردهمایی بزرگ سازمان های مردم نهاد هرمزگان در سالن اجتماعات شهرداری مرکزی بندرعباس به میزبانی استانداری هرمزگان و با حضور بیش از 200 نفر از نمایندگان سازمان‌های مرم نهاد برگزار شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز