برگزاری دوره بازاریابی فروش صنایع دستی در روستای کووه ای قشم

۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۰۸:۰۲:۵۷
کد خبر: ۶۵۰۲۰۴
برگزاری دوره بازاریابی فروش صنایع دستی در روستای کووه ای قشم
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم از برگزاری دوره فروش صنایع دستی هنرمندان قشم در روستای کووه ای خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، سید محمد امین جعفری حسینی اعلام کرد: این دوره به عنوان دومین دوره مربوط به آموزش فروش صنایع دستی با همکاری این اداره کل و آژانس همکاری های بین المللی ژاپن (جایکا) برگزار شده است.

او با اعلام اینکه این دوره با حضور ۱۷ تن از هنرمندان صنایع دستی در روستای کووه ای برگزار شده است؛ افزود: شرکت کنندگان در این دوره با آموزش های علمی چگونگی فروش محصولات صنایع دستی از جمله اهمیت دادن به رنگبندی ها، بسته بندی و توجه ویژه به ارزش های فرهنگی حاکم بر جزیره قشم آشنا شدند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم بیان دلشت: انتقال صنایع دستی جزیر قشم به هر بخش از سرزمین ایران اسلامی و نقاط مختلف جهان در حقیقت مردم نقاط مختلف را با ارزش های هنزی و فرهنگی این‌منطقه آشنا می کند.  

وی گفت:  در این دوره آموزشی  خالقان هنر صنایع دستی از روستاهای کووه ایی، زینبی، چاهو شرقی، گورزین، دیرستان، رمچاه، برکه خلف، هلر  و شهر قشم حضور داشتند.

بنا به این گزارش، طی دو سال گذشته دوره های مختلف آموزشی با حضور  کارشناسان جایکا و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و  گردشگری سازمان‌منطقه آزاد قشم در روستاهای ابن جزیره جنوبی برگزار شده که دوره آموزش فروش محصولات صنایع دستی از جمله آنهاست.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز