تشکیل جلسه شورای بهورزی شهرستان قشم

۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۰۸:۰۹:۴۰
کد خبر: ۶۵۰۲۱۲
سومین جلسه شورای بهورزی شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم با حضور دکتر بهزادی، مدیر شبکه بهداشت، دکتر زرنگ، معاون بهداشتی شبکه، مدیر مرکز آموزشگاه بهورزی، مراقبین ناظر مراکز، نمایندگان شورای بهورزی و سایر پرسنل ستادی شبکه بهداشت در دفتر مدیریت شبکه تشکیل شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،دکتر بهزادی ضمن تشکر از زحمات بهورزان، خواستار اهتمام جدی آنان جهت ارتقاء کمی و کیفی برنامه های ابلاغی وزارت متبوع و ثبت خدمات مربوطه در سامانه سیب و رفع سریع مشکلات مربوط به سامانه سیب، تشکیل منظم جلسات ماهانه تیم سلامت مرکز با دهیاری و شورا شد.

مدیر مرکز آموزش بهورزی در این جلسه به تشریح برنامه ریزی های انجام شده در خصوص توانمندسازی بهورزان شاغل و مراقبین سلامت پرداخت و افزود: با توجه به مصوبات اخیر کمیته آموزش و حمایت مدیر و معاون شبکه شاهد تحول بسیار مثبتی در حوزه باز آموزی این عزیزان خواهیم بود.

در پایان دکتر زرنگ ضمن اشاره به لزوم ارائه خدمت جهت آن دسته از جمعیت تحت پوشش که تا کنون هیچ خدمتی نگرفته اند، تأکید کرد: این میزان در حال حاضر در بعضی از مراکز بسیار پایین تر از حد انتظار است که لازم است با نظارت هر چه بیشتر مسئولان ستادی و تیم سلامت مراکز شاهد رشد شاخص به میزان مورد انتظار باشیم.

در این جلسه، مراقبین ناظر گزارشی از آخرین روند اجرای برنامه خدمات نوین سلامت ارائه کردند. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز