هنر کاربردی باعث کاهش آسیب های اجتماعی می شود

۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۰۸:۱۳:۱۲
کد خبر: ۶۵۰۲۱۶
هنر کاربردی باعث کاهش آسیب های اجتماعی می شود
مدیر کل امور اجتماعی استانداری هرمزگان در مراسم اختتامیه یازدهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان ونمایش عروسکی رضوی : هنر کاربردی باعث کاهش آسیب های اجتماعی می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، منصور اخلاقی پور در این مراسم گفت : هنر یک موهبت خدادادی است که در اختیار همه جوامع برای شکوفایی استعدادها وبیان حقایق و زیبایی ها قرار دارد.

وی در تعریف هنر کاربردی اظهار داشت : این هنر در اختیار بخش های مختلف جامعه قرار می گیرد و از ضرورت هنر برای هدایت ،آموزش وحتی کاهش آسیب استفاده می شود که هم اکنون جامعه نیاز زیادی به اینگونه از هنر دارد.

مدیر کل امور اجتماعی استانداری هرمزگان عنوان کرد : کودکان در هنر کاربردی جایگاه ویژه ای دارند زیرا هنر بهترین وسیله برای هدایت و آموزش مسائل اجتماعی وحتی اعتقادی به آنها ست و جشنواره تئاتر کودک رضوی نیز توانسته به خوبی از این ظرفیت بهره ببرد.

اخلاقی پور اضافه کرد : تولیدات جشنواره ها نباید منوط و مختص به زمان جشنواره باشد و باید کارهای هر استان در دیگر استان ها نیز به نمایش عموم درآید.

گفتنی است : یازدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان و نمایش عروسکی رضوی با حضور هیات داوران ، مسئولان و هنرمندان با تقدیر از برگزیدگان در بخش صحنه ای ، عروسکی ، خیابانی و نمایشنامه نویسی به کار خود پایان داد .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز