مدیرکل فنی و عمرانی استانداری هرمزگان:

استانداردسازی سیلندرهای گاز مایع و مصالح ساختمانی در هرمزگان مورد توجه ویژه قرار گیرد

۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۰۷:۴۶:۴۴
کد خبر: ۶۵۰۷۴۰
استانداردسازی سیلندرهای گاز مایع و مصالح ساختمانی در هرمزگان مورد توجه ویژه قرار گیرد
مدیرکل فنی و عمرانی استانداری هرمزگان گفت: با توجه به استفاده مردم سراسر استان از سیلندرهای گاز مایع و مصالح ساختمانی باید این محصولات به صورت کاملا استاندارد عرضه شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، مسعود دالمن در چهارمین نشست کارگروه استانداردسازی کالا و خدمات استان هرمزگان بر لزوم استانداردسازی مجموعه خدمات و کالاهای مصرفی عمومی تاکید کرد و بیان داشت: علامت استاندارد و استاندارد بودن خدمات و محصولات تولیدی و واحدهای صنعتی استان هرمزگان باید بیش از پیش مورد توجه باشد.

وی ادامه داد: کالاهای استاندارد باید در اختیار مردم قرار گیرد که در این راستا و با توجه به استفاده مردم سراسر استان از سیلندرهای گاز مایع و مصالح ساختمانی باید این محصولات به صورت کاملا استاندارد عرضه شود.

مدیرکل فنی و عمرانی استانداری هرمزگان بر لزوم نظارت بر کنترل کیفیت مصالح ساختمانی تاکید کرد و خواستار مشارکت همه جانبه دستگاه‌های ذیربط در این موضوع شد.

مدیرکل استاندارد هرمزگان نیز در این نشست گزارشی در مورد فرآیند استانداردسازی جایگاه‌های سیلندر پرکنی گاز خانگی ارائه کرد و اظهار داشت: از 18 جایگاه سیلندر پرکنی در استان بازرسی به عمل آمده است چهار جایگاه دارای نشان استاندارد است و 14 جایگاه دیگر دارای عدم انطباق هستند و در این خصوص اقداماتی جهت رفع موارد عدم انطباق صورت گرفته است.

عیسی باقرزاده همایی با ارائه گزارشی از عملکرد اداره کل استاندارد در خصوص نظارت و بازرسی از واحدهای تولید و عرضه مصالح ساختمانی، افزود: از مجموعه 211 واحد تولیدی مصالح ساختمانی در استان 134 واحد فعال وجود دارد که از این تعداد 86 واحد دارای نشان استاندارد هستند.

نظر شما