حضور شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان در جشنواره پژوهش و فن‌آوری وزارت نیرو

۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۰۸:۲۴:۳۸
کد خبر: ۶۵۰۷۶۷
حضور شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان در جشنواره پژوهش و فن‌آوری وزارت نیرو
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان از حضور شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان با ارائه دو طرح در جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نیرو خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، مهندس عبدالحمید حمزه پور در حاشیه برگزاری این جشنواره عنوان کرد: شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان با دو طرح پژوهشی و ارائه یک دستگاه زیست پالایی و بایوجیمی در نمک‌زدایی در این جشنواره حضور دارد.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره طی دو روز در تاریخ‌های ۲۶ و ۲۷ آذرماه جاری در تهران برگزار می‌شود گفت: عنوان دو طرح ارائه‌شده نیز حذف باکتری آهن در آب خام ورودی آبشیرینکن مجتمع کشار و  زیست پالایی و بایدمی در نمک‌زدایی بوده است.

این مقام مسئول درباره هدف از شرکت در این جشنواره تصریح کرد: یکی از بزرگ‌ترین اهداف شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان ارائه تحقیقات و پژوهش‌هایی است که توانسته به آن دست پیدا کند همچنین استفاده و آشنایی با روش‌ها، تحقیقات و علوم و دانش نوین در حوزه آب بوده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان توضیح داد: شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان تاکنون توانسته با استفاده از پتانسیل آب‌های شور و غیرمتعارف از طریق آبشیرینکن ها پروژه‌های آبرسانی روستایی زیادی را انجام دهد که در این زمینه یکی از استان‌های پیشرو محسوب می‌شود.

مهندس حمزه پور تأکید کرد: به‌روز بودن و در جریان اطلاعات و روش‌های نوین قرار گرفت در حوزه آب یکی از مهم‌ترین اهداف بود که سعی کرده‌ایم در این زمینه نیز  بهترین عملکرد را داشته باشیم.

گفتنی است دکتر مهاجری معاون تحقیقات و منابع انسانی وزارت نیرو و دکتر سیاحی مدیرکل دفتر تحقیقات، توسعه فن‌آوری و ارتباط با صنعت شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از غرفه شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان دیدن کردند. همچنین مهندس دهقانی کارشناس تحقیقات و پژوهش همراه با مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان در این جشنواره حضور دارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز