فرماندار بندرعباس :

شهرستان بندرعباس برای میزبانی از هموطنان در ایام نوروز آمادگی کامل را دارد

۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۰۹:۰۵:۱۷
کد خبر: ۶۵۲۸۵۷
شهرستان بندرعباس برای میزبانی از هموطنان در ایام نوروز آمادگی کامل را دارد
اولین جلسه ستاد تسهیلات خدمات سفر میهمانان نوروزی شهرستان به ریاست احمد پویافر فرماندار در محل سالن کنفرانس این فرمانداری تشکیل گردید.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،فرماندار بندرعباس در این جلسه  با اعلام آمادگی شهرستان بندرعباس برای میزبانی از هموطنان عزیز در ایام تعطیلات نوروزی اظهار داشت : از ظرفیت میزبانی باید به نحو احسن استفاده کرد و انتظار میرود بهترین خدمات را به مهمانان عزیز که وارد استان هرمزگان و شهر بندرعباس می شوند ارائه داده شود تا آسودگی خاطر آنان فراهم گردد .

این مقام مسئول با تاکید به مسئولان دستگاههای اجرایی در خصوص ارائه هرچه بهتر خدمات بیان داشت : به لحاظ موقعیت تجاری ، گردشگری و برخورداری از سواحل و جزایر زیبای خلیج فارس قطعاً بندرعباس یکی از مقصدهای سفر هموطنان به استان هرمزگان و شهر بندرعباس خواهد بود که به لحاظ اهمیت این موضوع لازم است مسئولان با استفاده از تجارب سنوات گذشته ، ظرفیت های موجود و برنامه ریزی دقیق شرایط مطلوب را برای پذیرایی و اسکان هموطنان گرامی فراهم نمایند .

پویافر در ادامه تاکید کرد و گفت : همه دستگاههای اجرایی باید در ارایه خدمات هر چه بهتر به مسافران و گردشگران در ایام نوروز  همکاری لازم را داشته باشند .

نماینده عالی دولت در شهرستان خاطر نشان کرد : مسئولان باید همه ظرفیت و توان خود را به کار گیرند تا شرایطی مناسب جهت رضایتمندی و رفاه حال مهمانان نوروزی فراهم شود و خاطره ای خوش از شهرستان بندرعباس به یادگار داشته باشند .

فرماندار یاد آور شد : بحث اسکان مهمانان یکی از موارد مهم می باشد که همه کمیته ها و دستگاههای عضو باید تمامی جوانب لازم را جهت پذیرایی از مهمانان در زمینه های مختلف فراهم نمایند .

رئیس ستاد تسهیلات مهمانان نوروزی شهرستان بندرعباس در پایان تصریح کرد : مسئولان ذیربط نسبت  به تجهیز امکانات و رفع نواقص خدمات عمومی و اماکن اقامتی در مدت زمان باقیمانده تا شروع سفرهای نوروزی اقدام نمایند .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز