مجید عسکری زاده، عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس :

رونق اقتصادی در شهر با کمک اصناف شکل می گیرد

۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۰۷:۵۷:۵۶
کد خبر: ۶۵۳۳۴۵
عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت : اصناف و بازاریان کمک شایانی به رشد و توسعه اقتصادی و تجاری شهر می کنند و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، " مجید عسکری زاده" در بیست و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر بندرعباس که با دستور کار ارائه بحث و بررسی در خصوص مشکلات اصناف و بازاریان با حضور رییس سازمان صنعت و معدن و تجارت، شهردار بندرعباس و رییس اتاق اصناف بندرعباس برگزار شد، بیان کرد :اولین مسئله ای که در اصناف به آن توجه می شود، هویت حرفه ای اصناف است و در این زمینه آنچه که این هویت را برجسته کرده امانتداری اصناف است.

وی گفت : در تاریخ کشور و در تمامی  دوره های ملی و مذهبی بازاریان نقش بسیار با اهمیتی داشتند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر بندرعباس در ادامه بیان کرد : در گستره رفتارهای حرفه ای مشکل، مسئله اجرایی نیست بلکه نگاه برای حل مسئله است و در زمینه خرد گرایی و رفتار های حرفه ای باید تعامل بیشتری صورت گیرد.

عسکری زاده به گفتمان غیر حرفه ای برای حل مشکلات اشاره و خاطرنشان کرد :گفتمان توده ای نباید به گفتمان خصوصی آسیب بزند و باید راه حل هایی  محلی در این زمینه پیدا کنیم.

وی گفت : مجتمع بنکداران بعنوان یکی از شاخص ترین پروژه های شهر بندرعباس به لحاظ کیفیت می باشد و جای دارد که در این زمینه بخاطر احداث مجتمع بنکداران از مسئولین اتاق اصناف تقدیر و تشکر  شود.

عسکری زاده به رفتارهای حرفه ای در عرصه کالا اشاره و بیان کرد : باید با رفتارهای حرفه ای در عرصه کالا باید صورت گیرد تا با قاچاق مبارزه شود و جلوی قاچاق گرفته می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز