برگزاری چهارمین جلسه ستاد اقامه نماز اداره کل ورزش وجوانان

۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۰۸:۰۳:۵۶
کد خبر: ۶۵۳۳۴۸
برگزاری چهارمین جلسه ستاد اقامه نماز اداره کل ورزش وجوانان
چهارمین جلسه ستاد اقامه نماز اداره کل ورزش وجوانان استان هرمزگان با حضور حجت الاسلام عباسی مدیر هسته گزینش و دبیرستاد اقامه نماز وزارت ورزش وجوانان ،دانشور مدیرکل ورزش وجوانان استان وسایر اعضا در محل دفتر مدیرکل برگزار گردید.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،غلامعلی دانشور مدیر کل ورزش وجوانان استان ضمن خیر مقدم به حاضرین اظهارداشت:خداراشکر که امروز شاهد برگزاری چهارمین جلسه ستاد اقامه نماز اداره کل با حضور حجت الاسلام عباسی مدیرکل هسته گزینش و دبیرستاد اقامه نماز وزارت ورزش وجوانان هستیم.

و توفیق داریم در حضور ایشان این جلسه را برگزار کنیم و امیدواریم این جلسات باعث پرشکوه برگزارشدن نماز های جماعت در اداره کل وادارات شهرستان ها و ورزشگاههای استان باشیم.

وی همچنین افزود: طی دوسال گذشته بیش از 10مسجد در ورزشگاههااز سوی خیرین ورزشیار در شهرستان های قشم،بندرخمیر،بندرلنگه،بستک و پارسیان احداث شده و در سایر نقاط استان و در همه ورزشگاهها نماز خانه ها جهت انجام فریضه نماز ایجاد شده است.

سپس سایر حاضرین گزارشی از وضعیت نماز در ادارت شهرستان ها و ورزشگاههای استان ارائه نمودند.

درادامه حجت الاسلام عباسی مدیر کل هسته گزینش و دبیرستاد اقامه نماز وزارت ضمن تشکر از جناب دانشور مدیرکل ورزش وجوانان اظهارداشت: خداوند فرموده اند کسانی که روی زمین تمکن پیدا می کنند اولین کاری که انجام می دهند اقامه نماز می کنند و زکات پرداخت می نمایند.یعنی هم در زمینه فرهنگی و هم در زمینه اقتصادی فعالیت دارند.

هم اقتصاد سالم که سال اقتصاد مقاومتی است و هم اقامه نماز پشتوانه اولیه و محکم و مستحکم برای جامعه تولیدی و حیات طیبه است.

امر نماز ،امری بسیار عظیمی است و رابطین نماز بسیار خوب وارد شده اند در عرصه فعالیت هایی که در این زمینه نموده اند.

خصوصا در استان های ما هم در بحث نماز و هم احداث مساجد در ورزشگاهها فعالیتهای خوبی شده است .

احداث نمازخانه و مساجد در استان ها بسیار بالاتر از انتظار ما صورت گرفته است.

و تمام استان ها به مراتب دراین حوزه فعالیت می نمایند.

ابلاغ نماز یک امر بسیار مهم است و تشکر دارم از همه کسانی که دراین حوزه فعالیت دارند.

درپایان مقرر شد از طی مراسمی از خیرین مسجد ساز که در کنار اماکن ورزشی برای برگزاری نماز مساجدی احداث نموده اند تقدیر به عمل آید.

همچنین لازم به یادآوری است در این جلسه از یاوران نماز با اهدای لوح تقدیر قدردانی بعمل آمد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز