نشست خبری مدیرعامل آب منطقه ای هرمزگان برگزار شد

۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۰۸:۱۸:۰۶
کد خبر: ۶۵۳۳۵۷
نشست خبری مدیرعامل آب منطقه ای هرمزگان با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه نشست خبری در شرکت آب منطقه ای هرمزگان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، مجید لشگری مدیر روابط عمومی شرکت سهامی آب منطقه ای هرمزگان ضمن تقدیر از حضور خبرنگاران گفت: آب این روز ها به یکی از دغدغه های اصلی جامعه تبدیل شده است  و علاقه مند هستیم که اصحاب رسانه تعامل و همکاری بیشتری با شرکت آب منطقه ای هرمزگان داشته باشند و  اقدامات  شرکت و فعالیت ها را بهتر به سمع و نظر مردم برسانند.

دکتر ملائی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای هرمزگان اظهار داشت: امروز جامعه و دستگاه ای موفق خواهد بود که بتواند با ابزار در دسترس اش ارتباط محکم تری بین مردم و حاکمیت برقرار کند و تحقق این مهم یکی از رسالت های اصحاب رسانه و خبرنگاران است.

وی تاکید کرد: ما اعتقاد داریم باید در تمام مباحث مردم به یاری دولت و دستگاه ها بیایند و اگر مردم به حل مسائل و مخاطرات ورود نکنند کارایی دولت کم می شود زیرا دولت پشتوانه اش از مردم است و برای رفاه همین مردم تلاش می کند.

دکتر ملائی تصریح کرد : ما باید با مردم کار کنیم و همه دور یک میز و با نگاه منصفانه مشکلات را از پیش رو برداریم و قانون را اجرایی کنیم و همه ی این امور نیاز به کمک اصحاب رسانه و شما خبرنگاران دارد.

در ادامه دکتر ملائی به سوالات مطرح شده توسط خبرنگاران پاسخ داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز