مشکلات بخش آب شرب بندرلنگه بررسی شد

۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۰۸:۲۰:۴۵
کد خبر: ۶۵۳۳۵۹
مشکلات بخش آب شرب بندرلنگه بررسی شد
مدیر امور آبفای بندرلنگه در نشستی با حضور«بهاری میمندی» فرماندار این شهرستان، به بررسی و حل مسائل بخش آب شرب بندرلنگه پرداخت.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،«فرید معتمدی» در این نشست، با اشاره به پایین بودن تعرفه های آب و افزایش هزینه های تامین، انتقال و توزیع آب شرب، بر ضرورت بازنگری و اصلاح تعرفه ها برای رسیدن به قیمت تمام شده آب تاکید کرد.

وی با اشاره به نقش موثر بانوان در امر صرفه جویی و مصرف بهینه آب گفت : بانوان خانه دار به عنوان مدیران منازل با مدیریت و رعایت الگوی مصرف و پرهیز از اسراف و مصارف غیر ضرور آب آشامیدنی می توانند ضمن کمک در جهت اقتصادی خانواده ها ، در صیانت از آب آشامیدنی و عدم اتلاف بیهوده این مایع حیات بخش نیز کمک شایانی نمایند.

معتمدی همچنین بر لزوم مدیریت مصرف آب در میان خانواده های روستایی این شهرستان نیز تاکید کرد و گفت: این شرکت با هدف ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب، آمادگی برگزاری دوره های آموزشی مدیریت مصرف برای خانواده های این شهرستان را دارد.  

مدیرامور آبفای بندرلنگه با اشاره خط آبرسانی محرم و بالا بودن هزینه های نگهداری تاسیسات و رفع اتفاقات خطوط انتقال، خواستار همکاری دهیاران و شوراهای شهر در زمینه رعایت حریم خطوط آبرسانی آبفا، پرداخت بدهی آب بهاء روستاییان و کنتورگذاری شد.

لازم به ذکر است؛ این نشست با حضور معاون عمرانی فرماندار بندرلنگه،بخشدار شیبکوه، دهیاران و اعضای شورای اسلامی شهر چارک و روستا های بخش شیبکوه در چارک برگزار و به بررسی مشکلات بخش آب و راهکارهای پیشنهادی در این زمینه پرداخته شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز