معاون استاندار هرمزگان:

تاریخ دفاع مقدس هرمزگان تدوین شود

۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۰۸:۱۹:۱۸
کد خبر: ۶۵۳۸۹۹
تاریخ دفاع مقدس هرمزگان تدوین شود
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان خواستار تدوین تاریخ دفاع مقدس هرمزگان شد و گفت: باید تلاش کنیم اثری ماندگار به عنوان تاریخ و شناسنامه دفاع مقدس هرمزگان با مورد توجه قرار دادن تمامی زوایا تدوین شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، بهروز اکرمی در نشست شورای هماهنگی دفاع مقدس استان هرمزگان با تاکید بر اینکه باید آثار فرهنگی و هنری ماندگاری جهت معرفی تاریخ دفاع مقدس هرمزگان تولید شود، عنوان کرد: نسل آینده هرمزگان باید بداند این استان در عرصه دفاع مقدس چه اقداماتی انجام داده و با رزمندگان، شهدا، جانبازان و ایثارگران این استان آشنا شود.

وی ادامه داد: باید در این زمینه عملیاتی فکر و برنامه‌ریزی کنیم تا آثار ماندگاری از جمله کتاب، فیلم و تئاتر با موضوع دفاع مقدس در هرمزگان تولید شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان بر لزوم ترویج الگوهای دفاع مقدس تاکید کرد و افزود: باید از ابزارهای نوین جهت نشر و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس استفاده شود.

اکرمی بیان داشت: خروجی و نتایج اقدامات کمیته‌های شورای دفاع مقدس استان باید در جامعه ملموس باشد.

وی خواستار تدوین تاریخ دفاع مقدس هرمزگان شد و اظهار داشت: باید تلاش کنیم اثری ماندگار به عنوان تاریخ و شناسنامه دفاع مقدس هرمزگان با مورد توجه قرار دادن تمامی زوایا تدوین شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز