تفاهم همکاری بین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و فرماندهی انتظامی منعقد شد

۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۲:۳۶:۵۴
کد خبر: ۶۵۴۱۲۲
تفاهم همکاری بین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و فرماندهی انتظامی منعقد شد
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از انعقاد تفاهم نامه همکاری فی مابین این اداره کل و فرماندهی نیروی انتظامی استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، علیرضا درویش نژاد عنوان کرد : نقش فرهنگ و هنر در کاهش آسیب های اجتماعی بسیار حائز اهمیت و تاثیرگذاری است و در هر جا از ظرفیت فرهنگ استفاده شده است شاهد کاهش چشمگیر آسیب های اجتماعی بوده ایم.

وی افزود : طی چند سال اخیر کارهای مشترک زیادی با همکاری نیروی انتظامی استان با هدف کاهش آسیب های اجتماعی در اقشار مختلف به ویژه خانواده ها صورت گرفته که باعث گردیده مردم بهتر و راحت تر متوجه خطرات اجتمایی و اصلاح آنها شوند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان اشاره کرد : حوزه فرهنگ و اجتماع بسیار گسترده و وسیع است و جهت پیاده کردن شیوه زندگی اسلامی و ایجاد رفاه و آسایش برای عموم نیاز به همکاری تمام سازمان های ، ادارات و نهادهای مردمی می باشد.

درویش نژاد به موضوع تفاهم نامه اشاره کرد و گفت : برنامه ریزی ، هماهنگی و اجرای طرح های مشترک آموزش همگانی برای جوانان و خانواده ها و ارتقای سطح دانش ، توسعه و نظم و انضباط اجتماعی ، اجرای برنامه های فرهنگی اجتماعی مشترک و ... از جمله موضوعات مورد تفاهم دو دستگاه می باشد.

وی افزود : جلب مشارکت سایر دستگاه های دولتی و سازمان های مردم نهاد تشکیل جلسات کارشناسی در سطح دو سازمان ، هدایت امور هر دو سازمان به سمت اقدامات پیشنهادی نیز از تعهدات مشترک طرفین می باشد.

گفتنی است : مدت اعتبار این تفاهم نامه سه سال می باشد.

نظر شما