بازدید دانشور از پارسیان و دیدار با فرماندار این شهرستان

۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۲:۳۰:۴۷
کد خبر: ۶۵۵۱۲۹
بازدید دانشور از پارسیان و دیدار با فرماندار این شهرستان
درادامه بازدید های دوره ای مدیرکل ورزش وجوانان استان از شهرستان ها و بخش های استان متولی ورزش استان به همراه رستمی معاون اداره کل، مهندس رزم ناظر پروژه های عمرانی و قاسم پرویز مسئول دفترارزیابی و عملکرد اداره کل عازم شهرستان پارسیان شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،غلامعلی دانشور مدیرکل ورزش وجوانان استان و هیئت همراه ضمن بازدید از اداره ورزش وجوانان این شهرستان در جلسه ای با کارمندان این اداره پیرامون مسائل رفاهی و حقوقی آن ها ساعتی به گفت وگو پرداخت.

سپس به همراه قنبرزادگان رئیس اداره ورزش وجوانان پارسیان درمحل فرمانداری این شهرستان با محمدرادمهر فرماندار این شهرستان به مدت 2ساعت پیرامون مسائل و مشکلات ورزشی شهرستان وبخش های تابعه و توسعه ی زیرساخت ها و تکمیل پروژه های ورزشی به گفت وگو پرداختند و تصمیماتی اتخاذ گردید.

دانشور و هیئت همراه سپس از روستاهای برکه دکا، هشنیز، حمیران، بوچیر،بهده، کناردان،فضاهای ورزشی پارسیان و شهر دشتی و کوشک نار بازدیدنمودند.

و در جلسه ای با بخشدار کوشک نار و شهرداران این منطقه پیرامون احداث چمن مصنوعی در شهر کوشک نار و زمین ورزشی روستای بوستانو وادامه پروژه ی سالن ورزشی شهر بوستانو پارسیان و مرمت و بازسازی ورزشگاه دشتی تصمیماتی اتخاذ گردید .

بازدید دانشور وهمراهان از پارسیان بمدت2روز صبح و بعداز ظهر ادامه داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز