دکتر همتی با گرامیداشت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت:

بصیرت انقلابی ملت ایران در ۹ دی تجلی یافت

۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۰۷:۵۰:۲۲
کد خبر: ۶۵۶۰۰۴
بصیرت انقلابی ملت ایران در ۹ دی تجلی یافت
نماینده عالی دولت در استان هرمزگان 9 دی را روز تجلی بصیرت انقلابی ملت ایران دانست.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، دکتر فریدون همتی با گرامیداشت نهم دی ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، 9 دی را روزی حماسی و ماندگار در تاریخ ملت ایران برشمرد و عنوان کرد: ملت ایران در نهم دی سال 88 بصیرت انقلابی خود را به منصه ظهور رساندند و این اقدام هوشیارانه آتش فتنه‌ را خاموش کرد.

وی ادامه داد: ملت ایران از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی همواره تبعیت و پیروی خود از ولایت فقیه را به اثبات رسانده‌اند و حرکت حماسی مردم در 9 دی نیز پیوند و میثاق ناگسستنی امت با ولایت را برای همیشه ماندگار ساخت.

استاندار هرمزگان با تاکید بر اینکه بصیرت عنصری مهم در خنثی سازی فتنه‌ها محسوب می‌شود، افزود: ملتی که از نعمت بصیرت بهره‌مند است از گرداب فتنه‌ها نجات می‌یابد که حرکت ملت ایران در نهم دی به خوبی بیانگر این موضوع است.

همتی بیان داشت: حماسه 9 دی ملت ایران تنها منحصر به یک گروه و یا جریان سیاسی نبود، بلکه در این روز همه آحاد ملت ایران به صحنه آمدند تا ضمن اعلام بیزاری از توهین کنندگان به ساحت عاشورای امام حسین(ع) به دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران بپردازند.

وی تصریح کرد: بصیرت کلیدواژه‌ای است که میثاق امت انقلابی با ولایت فقیه را همواره پایدار می‌سازد و باید بینش و بصیرت و انقلابی خود را همواره حفظ کنیم.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان خاطرنشان کرد: مردم مومن و انقلابی و با بصیرت استان هرمزگان از پیشگامان دفاع از انقلاب اسلامی و ولایت فقیه در 9 دی بودند و در سالگرد بزرگداشت این حماسه نیز همواره حضور باشکوهی داشته‌اند و بی‌شک این بار نیز برنامه‌های سالروز نهم دی با حضور پرشور مردم در سراسر هرمزگان برگزار می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز