کسب جایزه C۲E تندیس دو ستاره تعهد به سرامدی و ایجاد اشتیاق و تعهد توسط شرکت فولاد هرمزگان

۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۲:۵۰:۲۶
کد خبر: ۶۵۶۶۸۸
کسب جایزه C۲E تندیس دو ستاره تعهد به سرامدی و ایجاد اشتیاق و تعهد توسط شرکت فولاد هرمزگان
شرکت فولاد هرمزگان توانست جایزه C2E تندیس دو ستاره تعهد به سرامدی و ایجاد اشتیاق و تعهد را در نخستین دوره ارزیابی رسمی بنیاد EFQM اروپا در ایران کسب نماید.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،نخستین دوره ارزیابی  رسمی بنیاد EFQM اروپا در ایران، با حضور رییس این بنیاد در روزهای پایانی آذر ماه در سالن همایش های صدا و سیما برگزار شد.

بنیاد مدیریت کیفیت اروپا با هدف شناسایی و ترویج موفقیت پایدار و هدایت سازمان هایی بنا شده است که در پی دستیابی به این نوع موفقیت هستند. انسجام در شیوه های مدیریتی سازمان، استمرار در بهینه سازی آن ها و در اختیار نهادن راهبردهای مدنظر به سازمان، نتیجه استفاده مناسب از مدل سرآمدی سازمانی بنیاد مدریت کیفیت اروپا می باشد.

معاون تکنولوژی فولاد هرمزگان طی مصاحبه ای در پاسخ به این سوال که شرکت فولاد هرمزگان دوره های آموزش مهارتی و ابزارهای ارزیابی بنیاد EFQM  را چگونه گذراند؟ اظهار داشت: دوره های آشنایی با مدل EFQM، دوره تربیت ارزیاب ، دوره رهبران تعالی سازمانی، دوره چگونه سفرتعالی را شکل دهیم how to shape your excellence journey)، توسط مدرسان بنیاد کیفیت اروپا و با هماهنگی نمایندگی این بنیاد در ایران برنامه ریزی و اجرا گردید و نمایندگان شرکت فولاد هرمزگان در این دوره ها حضور فعال داشتند. مشاور تعالی سازمانی و همکاری شرکت فولاد مبارکه هم در این مورد تاثیر بسزایی داشت.

علیرضا کاظمی تجربه حضور در مدل تعالی سازمانی ایران, شناسایی فرآیندهای سازمان و نتایج کلیدی عملکرد شرکت از جمله مواردی عنوان کرد که امکان حضور در فرآیند ارزیابی را متصور می نمود و در ادامه افزود: ارزیابی بر مبنای یک مدل جامع و مشخص شدن پروژه های بهبود شرکت در مسیر تعالی, امکان مقایسه با شرکتهای سرآمد و بطور کلی بهبود مستمر سازمان در همه معیارها و زمینه ها، هدف اصلی از حضور در این فرآیند و ارزیابی سازمان بر مبنای مدل EFQM بوده و خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز