مدرس در نشست با شهرداران استان:

شهرداری‌ های هرمزگان برنامه‌ ایجاد درآمد پایدار تدوین کنند

۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۰۸:۰۲:۳۲
کد خبر: ۶۵۶۹۰۰
سرپرست معاونت هماهنگی امورعمرانی استانداری هرمزگان خواستار تدوین برنامه‌ ایجاد درآمد پایدار توسط شهرداری‌های هرمزگان شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، رضا مدرس در نشست با شهرداران استان هرمزگان، عنوان کرد: با توجه به راهبردهای جدی استاندار هرمزگان مبنی بر پیگیری تمامی امور توسط شهرداری‌ها و حصول و ارائه نتایج اقدامات، لازم است گزارش‌ها به روز توسط شهرداری‌ها ارسال شود.

وی تدوین برنامه‌های سالانه برای شهرداری‌ها را امری بسیار ضروری برشمرد و افزود: تدوین برنامه‌های ایجاد درآمد پایدار جهت ارائه خدمات هر چه بیشتر به شهروندان از جمله وظایف ذاتی شهرداری‌هاست که باید انجام شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امورعمرانی استانداری هرمزگان بر لزوم توجه به آمایش سرزمینی در نگاه توسعه‌ای به شهرها تاکید کرد و بیان داشت: احیای ستادهای بازآفرینی شهری نیز اقدام بسیار مهم و ضروری است که باید صورت گیرد.

مدرس تصریح کرد: در جهت پیگیری تمامی امور و جلوگیری از ترددهای غیرضرور شهرداران به مرکز استان، باید هرچه زودتر سیستم ویدئوکنفرانس و تشکیل جلسات مجازی تجهیز و راه اندازی شود.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری هرمزگان نیز در این نشست موضوع پسماند شهرهای استان و حفظ و رعایت ملاحظات زیست محیطی را یکی از مهمترین موضوعات حال حاضر شهرهای هرمزگان برشمرد و تاکید کرد: شهرداری‌های استان باید در گام اول در اسرع وقت ضمن انجام مطالعات، اقدامات لازم را برای مکان‌یابی دفن بهداشتی پسماند انجام داده و در گام دوم بسترهای لازم را برای بهره‌مندی اقتصادی شهرداری‌ها از این حوزه به منظور ایجاد خدمات متنوع در شهرها فراهم کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز