با حضور مدیر کل شیلات هرمزگان و درجهت توسعه صنعت میگو استان صورت گرفت:

بررسی چگونگی اخذ مجوزات زیست محیطی سایت های جدید پرورش میگو

۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۰:۲۴:۱۸
کد خبر: ۶۵۶۹۸۲
بررسی چگونگی اخذ مجوزات زیست محیطی سایت های جدید پرورش میگو
به منظور بررسی و بحث و تبادل نظر و ارائه راهکار اجرای ضوابط زیست محیطی در توسع طرح های پرورش میگو و بررسی چگونگی اخذ مجوزات زیست محیطی سایت های جدید پرورش میگو متوازن با توسعه میگو طی جلسه ای با حضور مدیرکل شیلات و مدیران محیط زیست ، جهاد کشاورزی ، استانداری و سازمان نظام مهندسی کشاورزی طی نشستی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،مدیر کل شیلات هرمزگان گفت: در این نشست راهکارهای توسعه پرورش میگو متوازن با اجرای مقررات زیست محیطی مورد بررسی قرار گرفت و در خصوص چگونگی اخذ مجوزات زیست محیطی سایت های جدید پرورش میگو در جهت توسعه این صنعت تصمیماتی اخذ گردید.

سید پرویز محبی با بیان اینکه به جهت توجه به مقوله اشتغال و تحقق اقتصاد مقاومتی، امروزه شیلات یکی از محوری‌ترین دستگاه‌های اجرایی در این زمینه است گفت:از طرفی توسعه مزارع میگو یکی ازبرنامه های خوب شیلات در راستای توسعه آبزی پروری به شمار می‌رود.

وی  تکثیر و پرورش میگو را گامی مهم در تولید،اشتغال و اقتصاد مقاومتی ذکر کرد وگفت: استان هرمزگان خوشبختانه با پیگیری های شیلات هرمزگان و حمایت های مسئولان استان و کشوری توانسته اقدامات در خوری را در زمینه این صنعت انجام دهد که کسب رتبه اول تولیدات شیلاتی در کشور گواه همین موضوع است.

محبی گفت: امید است با تعامل های سازنده ای که در بین ادرات استان و ذی ربط با توسعه آبزی پروری روبه افزایش در سال جاری و سال های آینده شاهد رونق بیش از پیش تولید و اشتغال در استان هرمزگان باشیم

گفتنی است استان هرمزگان با تولید بیش از 255 هزار تن انواع آبزیان رتبه نخست تولیدات شیلاتی کشور را دارد که در سال 95 با تولید  بالغ بر 10 هزار تن میگوی پرورشی  توانست رتبه اول تولید میگوی پرورشی کشور را به خود اختصاص دهد

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز