مدیر عامل پیشرفته ترین کارخانه فولاد کشور در دیدار با اصحاب رسانه مطرح کرد:

ظرفیت تولید تختال فولاد هرمزگان دوبرابر میشود/ ظرفیت تولید تختال فولاد هرمزگان به سه میلیون تن می رسد

۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۰۹:۳۱:۳۱
کد خبر: ۶۵۷۸۲۸
مدیرعامل قطب فولاد کشور صبح امروز در دیدار با اصحاب رسانه با برشمردن ویژگی های منحر به فرد فولاد هرمزگان گفت:ظرفیت تولید تختال فولاد هرمزگان دوبرابر میشود و از یک و نیم میلیون تن به سه میلیون تن می رسد.

به گزارش خبرگزای برنا در هرمزگان،فرزاد ارزانی با اشاره به اینکه فولاد هرمزگان با ظرفیت تولید یک میلیون و پانصد هزار تن ظرفیت تولید تختال در کشور جایگاه ویژه ای دارد گفت: ظرفیت تولید یک میلیون و ۶۵۰هزار تن آهن اسفنجی و ۱۰۸هزار تن آهن اسفنجی  در سال از دیگر توانمندهای بارز این شرکت است.

وی افزود:فولاد هرمزگان خوشبختانه فولاد هرمزگان بالغ بر ۷۴درصد از منابع خودر را از منابع داخلی و کمتر از ۲۶درصر آن را از منابع خارجی تامین میکند که این مهم بیانگر رویکرد خوب این شرکت در تامین مواد اولیه از استان هرمزگان در راستای ارتقای صنعت و زیر ساخت های استان است.

ارزانی با بیان اینکه در نه ماهه سال ۹۶ نسبت به سال ۹۵ ۱۳ درصرد رشد صادرات داشته این افزود:در همین بازه زمانی بالغ بر ۴۰ درصد رشد رشد فروش داخلی و ۲۰درصد رشد فروش کلی رشد داشته است.

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان ابراز داشت: فولاد هرمزگان در بحث رکورد های تولید در زمینه های تولید تختال ماهیانه،تولید آهن اسفنجی، ذوب تخلیه شده از کوره ها ،ذوب ریخته گری شده و تولید تختال روزانه رکورد های جدید و خوبی نسبت به سنوات گذشته ثبت کرده است،

وی با بیان اینکه کل دانشگاه هاو ماکز علمی های مهم و شاخص استان  هرمزگان در بحث تکنولوژی طرف قرار داد شرکت فولاد هرمزگان است گفت: این شرکت در حال رایزنی و تقویت ارتباط در همین راستا با پارک علم و فن آوری استان هرمزگان است که رد آینده شاهد خبرهای خوبی در همین حوزه خواهیم بود.

مدیر عامل پیشرفته ترین کارخانه فولاد کشور افزود: جمعا سه هزار و ۷۱۵ نفر به صورت مستقیم در فولاد هرمزگان به صورت مستقیم اشتغال دارند گفت: نیروی انسانی مهمترین سرمایه فولاد هرمزگان است که در ۹ماهه اخیر اقدامات مهمی در خصوص رفاهیات منابع انسانی انجام شده است.

ارزانی تصریح کرد: کل سود سهام شش ماهه سال ۹۶ در شاخص EPS باعبور از سال های سخت ۹۴ و ۹۵ با ۷۹ریال رشد همراه بوده است.

وی با اشاره به اقدامات خوب فولاد هرمزگان در بحث مسولیت های اجتماعی این شرکت گفت: حمایت از کنگره امام سجاد(ع)،حمایت از ستاد امر به معروف و نهی از منکر،حمایت از هنرمندان و خانه مطوباعات استان،عقد قرار داد با بیش از ۵۰ مرکز ورزشی ، حمایت از بنیاد نخبگان استان و ... را از اهم این اقدامات خواند.

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان با بیان اینکه فولاد هرمزگان تنها تولید کننده مخازن CNG کشور است در یافت گواهی دو ستاره تعهد به تعالی جایزه تعالی سازمانی اروپا (EFQM) در سال ۹۶، صادر کننده برتر در سه اسل متوالی اخیر،جایزه ملی تعالی آموزش در سال ۹۴،جایزه ملی تعالی سازملنی در سال ۹۶، دریافت گواهینامه بین الملی استاندار های ISO5001:2011 و ISO17025:2005  را به عنوان بخشی از موفقیت های این شرکت در سال های اخیر خواند.

ارزانی در پاسخ به سوال خبرنگار برنا مبنی بر خواسته های شرکت فولاد هرمزگان از دولت و مسئولین استانی گفت: صنعت فولاد کشور نیاز دار تعرفه های واردات به صورت نظام مند و هدفمند وجود داشته باشد و در بخش تسهیلات نیز نگاه ها به سمت وسوی واحد های تولیدی و اشتغال زا ببیشتر شود.


 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز