سرپرست معاونت عمرانی استانداری هرمزگان:

کارگروه آمایش مسائل و مطالبات مردم در هرمزگان تشکیل شده است

۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۰۸:۰۸:۰۰
کد خبر: ۶۵۸۸۳۴
کارگروه آمایش مسائل و مطالبات مردم در هرمزگان تشکیل شده است
سرپرست معاونت عمرانی استانداری هرمزگان گفت: کارگروهی متشکل از استانداری هرمزگان، نمایندگان مجلس، مدیران کل و مدیران شهرستانی با هدف آمایش حضوری مشکلات، مسائل و مطالبات مردم شروع به کار کرده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، رضا مدرس در نشست شورای اداری شهرستان قشم با بیان اینکه حداکثر مهلت پاسخگویی ادارات به درخواست ها و استعلامات ۱۵ روز است، عنوان کرد: لزوم پاسخگویی در مهلت مقرر باید در مکاتبات قید شود و عدم پاسخگویی به موقع، به منزله تایید درخواست تلقی خواهد شد.

وی ادامه داد: تمام مسئولیت های حقوقی و کیفری ناشی از عدم پاسخگویی به موقع دستگاه های اجرایی به درخواست های مراجعین بر عهده دستگاه مربوطه خواهد بود.

سرپرست معاونت عمرانی استانداری هرمزگان افزود: کارگروهی متشکل از استانداری هرمزگان، نمایندگان مجلس، مدیران کل و مدیران شهرستانی با هدف آمایش حضوری مشکلات، مسائل و مطالبات مردم شروع به کار کرده است.

مدرس تصریح کرد: احصاء مشکلات و اولویت بندی آن ها برای تبدیل طرح آمایش سرزمینی به برنامه عملیاتی مورد اهتمام این کارگروه قرار دارد.

وی با اشاره به محدودیت منابع اعتباری کشور، بیان داشت: بهترین نوع هزینه کرد، اولویت سنجی و اقدام بر اساس آن است.

سرپرست معاونت عمرانی استانداری هرمزگان اضافه کرد: وظیفه پیگیری مسائل بر عهده کارگزاران دولت است و عضویت نمایندگان مجلس به عنوان وضع کنندگان قوانین جاری کشور در کارگروه آمایش مسائل و مطالبات محلی فرصتی ارزشمند برای آشنایی مستقیم قانونگذاران با برخی تنگناهای اعتباری، اجرایی و قانونی است.

مدرس خاطرنشان کرد: تعیین تکلیف پروژه های دستگاه های اجرایی در قالب برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت در حوزه های بنیاد مسکن، نوسازی مدارس، آب و فاضلاب روستایی و شهری، آموزش و پرورش، گمرگ و سایر حوزه ها مورد توجه این کارگروه است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز