کشف ۱۰میلیاردی ظروف شیشه ای قاچاق در هرمزگان

۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۰۸:۲۵:۰۰
کد خبر: ۶۵۹۲۹۴
کشف ۱۰میلیاردی ظروف شیشه ای قاچاق در هرمزگان
فرمانده انتظامی استان از کشف 2هزار و 432 کارتن ظروف شیشه ای قاچاق به ارزش 10 میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،سردار"عزیزاله ملکی" گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی و رصد فعالیت قاچاقچیان و افراد متخلف در رابطه با قاچاق سازمان یافته از طریق مبادی رسمی، مأموران از قاچاق ظروف شیشه ای توسط 3 دستگاه کانتینر مطلع و پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در بررسی های فنی مشخص شد یک شرکت به روش کم اظهاری حدود 30 تن ظروف شیشه ای قاچاق را وارد و توسط 3 دستگاه کانتینر قصد انتقال آنها به استان های مرکزی کشور را داشت.

این مقام انتظامی اظهار داشت: با توجه به توقیف یکی از این 3 دستگاه کانتینر در استان یزد، قاچاقچیان با اطلاع از توقیف کامیون اول بارهای قاچاق را در یکی از روستاهای شهرستان بندرعباس دپو کرده که مأموران با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی محل دپو کالای قاچاق را در روستای" پاتل ایسین"بندرعباس شناسایی کردند.

سردار ملکی تصریح کرد: مأموران با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از محل دپو 2 هزار و 432 کارتن ظروف شیشه ای قاچاق کشف و 7 متهم را در این زمینه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی هرمزگان با اشاره به اینکه ارزش محموله مذکور بنا به نظر کارشناسان 10 میلیارد ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: تمام سعی و تلاش پلیس بر این است با همکاری و همدلی مردم و دیگر سازمان های مرتبط بتواند این پدیده را به حداقل رساند، محل های دپو قاچاق را شناسایی و به صورت ریشه ای این آسیب و معضل را برطرف کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز