با حضور مقامات استانی صورت گرفت:

برگزاری مراسم روز ملی ثبت احوال در هرمزگان

۱۳۹۶/۱۰/۱۸ - ۱۰:۴۷:۲۴
کد خبر: ۶۵۹۹۳۲
برگزاری مراسم روز ملی ثبت احوال در هرمزگان
مراسم روز ملی ثبت احوال در هرمزگان با حضور مدیر کل ثبت احوال، معاون سیاسی امنیتی اجتماعی و دیگر مسئولان و مدیران مربوطه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در  هرمزگان، مهندس فرزاد افشاری‌نژاد مدیر کل ثبت احوال استان در این مراسم که مهندس اکرمی معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان، مدیر کل امور بانوان و مدیر کل امور اجتماعی، ثبت یاران و روسای ادارات شهرستانی برگزار شد، اظهار داشت: سوم دی‌ماه 1297 بی‌گمان روزی مهم در هویت‌بخشی به اسناد و تابعیت ایرانی است که سازمان ثبت احوال سبب شده است امروزه بعد از حدود یک قرن خود را به عنوان یک دستگاه مهم متکی بر فناوری‌های جدید معرفی کند.

وی در ادامه با اشاره به رویه عملکردی و فعالیتی ثبت احوال استان اشاره و افزود: ثبت احوال استان در حوزه‌های ثبت به موقع وقایع حیاتی در جایگاه نسبتا خوبی قرار دارد.

مدیر کل ثبت احوال هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تبریک مجدد هفته ثبت احوال به کارکنان این مجموعه در هرمزگان، ثبت‌یاران و اعضای شورای ثبت وقایع حیاتی استان اضافه کرد: خیز ثبت احوال هرمزگان، در سال‌های اخیر به سمت استفاده از تکنولوژی‌ها و فناوری‌ها نوین، این دستگاه را به عنوان یکی سازمان‌های مدرن و نوین کشور مطرح ساخته به نحوی که امروز شاهد اجرای کارت هوشمند ملی و خدمات برخط توسط ثبت احوال در جای جای کشور هستیم.

مهندس افشاری‌نژاد همچنین در بخشی از این مراسم پیام دکتر درخشان‌نیا را که به مناسبت هفته ثبت احوال صادر شده را برای حضار قرائت کرد.

مهندس بهروز اکرمی معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار هرمزگان نیز در ادامه ضمن تبریک این مناسبت و تقدیر و تشکر از مدیر کل ثبت احوال و کارکنان این مجموعه در سراسر استان، اضافه کرد: ثبت احوال به عنوان یکی از مجموعه‌های پیشرو و پویا وزارت کشور محسوب می‌شود که دارای نقش‌های اساسی در حوزه احراز هویت و رویدادهایی همانند انتخابات است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به دستاوردهای دولت‌های یازدهم و دوازدهم در عرصه‌های داخلی و خارجی اشاره و گفت:‌ دولت قصد دارد در حد امکان امور را به دست مردم بسپارد و در این راستا اجرای طرح‌هایی همانند کارت هوشمند ملی از اهمیت بالایی برای تحقق دولت الکترونیک و برون‌سپاری خدمات به بخش خصوصی برخوردار است که با تلاش ثبت احوال هرمزگان در باب صدور کارت هوشمند ملی در هرمزگان نیز دستاوردها و زیرساخت‌های خوبی اجرا شده است.

مسئولان اداری و استانی نیز در این مراسم سخنرانی‌ کردند.

در این مراسم از اعضا شورای ثبت وقایع حیاتی استان با اهدای لوحی که به امضای استاندار هرمزگان رسیده بود به دست مدیر کل ثبت احوال استان و معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار تجلیل و قدردانی شد.

 

نظر شما