برگزاری نشست مرکز خدمات سرمایه گذاری استان هرمزگان

۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۰۸:۴۴:۳۸
کد خبر: ۶۶۳۲۵۹
برگزاری نشست مرکز خدمات سرمایه گذاری استان هرمزگان
نشست مرکز خدمات سرمایه گذاری استان یکشنبه96/10/24 ساعت18 با حضور دکتر همتی استاندار هرمزگان و رئیس مرکزخدمات سرمایه گذاری و دکتر ابراهیمی نایب رئیس این مرکز و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،نشست مرکز خدمات سرمایه گذاری استان با حضور دکتر همتی استاندار هرمزگان و رئیس مرکزخدمات سرمایه گذاری و دکتر ابراهیمی نایب رئیس این مرکز و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی  استان برگزار شد.

در این نشست ابتدا دکتر ابراهیمی نایب رئیس مرکز خدمات سرمایه گذاری استان گزارشی از فعالیت های سال 96 این مرکز ارائه کرد،وی در ادامه  فهرستی از فرصت های سرمایه گذاری،سرمایه گذاران و میزان سرمایه گذاری خارجی و داخلی استان ارائه کرد و پیرامون عملکرد و اهداف پنجره واحد سرمایه گذاری توضیحاتی را عنوان کرد.

دکتر ابراهیمی در ادامه هرمزگان را استانی مستعد در زمینه ی جذب سرمایه دانست.

در ادامه ی این نشست ،دکتر فریدون همتی استاندار هرمزگان با بیان اینکه مرکز خدمات سرمایه گذاری استان هرمزگان به صورت آزمایشی کار خود را آغاز کرده است، افزود: در این راستا سامانه اینترنتی راه اندازی شده و همچنین نمایندگان تمامی دستگاه های اجرایی در یک ساختمان مستقر شده اند تا خدمات مورد نیاز از طریق این مرکز به سرمایه گذاران ارائه شود.وی ادامه داد: راه اندازی مرکز خدمات سرمایه گذاری استان هرمزگان گامی در راستای شفاف سازی و سالم سازی و اقدامی امید بخش برای سرمایه گذاران است و دستگاه ها موظفند استعلامات و مجوزهای مورد نیاز را طی مدت دو هفته صادر کنند.

همتی دیگر سیاست سرمایه گذاری در هرمزگان را تدوین و ارائه بسته های سرمایه گذاری اعلام کرد و بیان داشت: هرکدام از دستگاه های اجرایی باید استعدادها و ظرفیت های سرمایه گذاری در حوزه کاری خود را احصا و شناسایی و مطالعات فنی و اقتصادی آن را انجام دهند و بر این اساس مجوزهای لازم را نیز از نهادهای مربوطه برای اجرای طرح های سرمایه گذاری اخذ کنند.

وی تصریح کرد: این طرح ها باید در قالب بسته های سرمایه گذاری در سایت مرکز سرمایه گذاری قرار گرفته و معرفی شوند تا افراد علاقه مند و متقاضی هرکدام از این بسته ها را طبق توانمندی خود انتخاب و به سرعت کار سرمایه گذاری و اجرای طرح را آغاز کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز