برجام بهانه ای برای اعمال تحریم های بیشترعلیه ملت ماست

۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۰۹:۱۶:۰۴
کد خبر: ۶۶۳۲۸۹
برجام بهانه ای برای اعمال تحریم های بیشترعلیه ملت ماست
حجت الاسلام والمسلمین نعیم اربابی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میناب گفت: برجام به بهانه ای برای اعمال تحریم های بیشترعلیه ملت ما تبدیل شده است.

  به گزارش خبرگزاری برنا در  هرمزگان؛ حجت الاسلام نعیم اربابی دشمنی مستکبرین بخصوص آمریکا و اسرائیل را با ملت ما ریشه دار خواند و گفت:بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و ناامید شدن دشمنان این نظام و انقلاب دشمنی خود را با نظام اسلامی ما شروع کردند و از هر حربه ای علیه کشورمان استفاده کردند که نمونه بارز آن هشت سال جنگ تحمیلی بود. .

اربابی برجام را نیز یکی دیگر از حیله های دشمنان علیه کشورمان دانست و افزود:دشمن برای ملت شریف ایران برجام هایی را در خواب خودش می پروراند که شروع آن با مذاکرات هسته ای بود که می خواستند با این حربه ، فشار و اعمال تحریم های جدید علیه ایران را وضع کنند که متاسفانه به هدفی که می خواست دست یافتند. .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میناب برجام را به عنوان کاغذ باطله ای یاد کرد و گفت:دشمنان اسلام برجام را مانند کلیدی می دانند برای باز کردن برجام های بعدی و بعد از انرژی هسته ای، قدرت دفاعی و موشکی ما که هر کشوری باید برای دفاع از خود داشته باشد را نشانه گرفته اند و بعد از آن حقوق بشر را و برجام بهترین گزینه ای شده برای فشار به کشورمان و این چیزی است که دشمنان ما سالها دنبال آن بودند. .

وی آمریکا را کشوری به تمام معنا عهد شکن،دروغگو،حیله گر و فرصت طلب دانست و گفت:با توجه به اینکه آمریکا برجام را کاملا نقض کرده است باز هم با پررویی تمام برای ما شرط می گزارد که باید اجازه بازرسی از اماکن نظامی را به آنان بدهیم که این موضوع اوج حیله گری و دشمنی این شیطان بزرگ را علیه کشورمان می رساند. .

حجت الاسلام اربابی خطاب به مسئولان کشور گفت:برجامی دیگر باقی نمانده، هرچه زودتر باید برای وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم کاری کرد زیرا دشمنان ما که پای برجام را نیز امضاء کرده بودند به جای همکاری حتی از اعتراض به حق مردم به مسائل اقتصادی هم نگذشتند و با حمایت از گروهی اغتشاش گر اعتراض به حق مردم را نیز به آشوب تبدیل کردند.

 

نظر شما