کشف ۹۸۸هزار نخ سیگار قاچاق در بندرعباس

۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۰:۵۳:۲۱
کد خبر: ۶۶۳۳۸۱
کشف ۹۸۸هزار نخ سیگار قاچاق در بندرعباس
گروه استان ها-هرمزگان- رئیس پلیس آگاهی استان از کشف 988هزار نخ سیگار خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون ریال در شهرستان بندرعباس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان سرهنگ "عبدالمجید کرمی" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه قاچاقچیان قصد انتقال مقادیری بار قاچاق دارند، ماموران پلیس آگاهی استان پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران با گشت زنی در محور های فرعی بخش فین"بندرعباس"، یک دستگاه وانت نیسان متعلق به قاچاقچیان را شناسایی و طی یک تعقیب و گریز کوتاه آن را متوقف کردند.

این مسئول انتظامی با اشاره به اینکه مأموران در بازرسی از خودرو مذکور 988 هزار نخ سیگار قاچاق کشف کردند، تصریح کرد: ارزش محموله کشف شده بنا به نظر کارشناسان ، یک میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شده است.

رئیس پلیس آگاهی هرمزگان با اشاره به اینکه قاچاق کالا پدیده ای است که از جهات گوناگون، حیات سالم اقتصادی و فرهنگی یک جامعه را تهدید می کند، تأکید کرد: پلیس با تمام توان و جدیت همواره آماده است با قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی مقابله کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز