ارتباط و صمیمیت امروز مابین مسئولین و مردم مرهون انقلاب و خون شهدا است

۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۰۸:۲۷:۲۶
کد خبر: ۶۶۴۲۹۴
ارتباط و صمیمیت امروز مابین مسئولین و مردم مرهون انقلاب و خون شهدا است
فرماندار رودان گفت: ارتباط و صمیمیتی که امروز بین مردم و ومسئولین ایجاد شده است مرهون خون شهدا است و از خداوند متعال سپاسگذار هستم که نعمت انقلاب اسلامی را به ما عطا کرده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛ احمد محمودی در دیدار با مردم روستای پانهر با اشاره به در پیش بودن دهه فجر، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را با یاد و خاطره بنیان گذار انقلاب اسلامی و همه شهیدان که با خون خود نهال انقلاب اسلامی را آبیار کرده اند  گرامی داشت.

فرماندار رودان بیان داشت:  ارتباط و صمیمیتی که  امروز بین مردم و ومسئولین ایجاد شده است مرهون خون شهدا است و از خداوند متعال سپاسگذار هستم که نعمت انقلاب اسلامی را به ما عطا کرده است.

احمد محمودی با اشاره به فرمایشات امام خمینی (ره) در رسیدگی به امورات روستاییان بیان داشت: همین حضور امروز مسئولین در کنار مردم روستایی از دستاوردهای مردم انقلاب و نظام است و باید قدردان کسانی بود که برای اعتلای نظام اسلامی تلاش می کنند.

محمودی تصریح کرد: مسئولین موظف به رصد مشکلات مردم در حوزه های مختلف در روستاها هستند و باید تمام تلاش را برای رفع آنها بکار گیرند.

وی به مشکل کمبود آب در روستاها اشاره کرد و گفت: منابع آب زیر زمینی وضعیت مناسبی را ندارد و تاکنون بشر نتوانسته است برای این مشکل چاره ای اندیشه کند و تنها را برون رفت از آن صرفه جویی و قناعت در مصرف است.

نماینده عالی دولت خاطر نشان کرد: دولت بر رفع مشکلات مردم مصمم است اما بحث کمبود آب و بحران این نعمت الهی جدی است و برای حفظ منابع آبی همتی همگانی نیاز است.

وی ابراز داشت: سیاست دولت در اهتمام بررفع مشکلات روستاها است و در راستای آن شخصا برای رصد و پیگیری مشکلات در روستاها حضور دارم.

گفتنی است در این نشست با حضور مدیران ادارات آموزش و پرورش، آب و فاضلاب روستایی، ورزش و جوانان، منابع آب، راهداری و حمل ونقل جاده ای، اوقاف و امور خیریه، تبلیغات اسلامی، کمیته امداد و منابع طبیعی شهرستان رودان به مشکلات مردم این روستا پاسخ داده شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز