تلاش‌های مدیرکل امور مالیاتی استان در پرداخت سهم شهرداری‌ها قابل تقدیر است

۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۰۹:۵۶:۲۹
کد خبر: ۶۶۴۳۳۳
عباس امینی‌زاده در سی و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر بندرعباس که با حضور مدیرکل امور مالیاتی استان برگزار شد،

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، عباس امینی‌زاده در سی و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر بندرعباس که با حضور مدیرکل امور مالیاتی استان برگزار شد، ضمن تسلیت به خانواده‌های درگذشتگان کشتی سانچی، اظهار کرد: درآمدهای شهرداری بندرعباس از محل پنج بخش اصلی شامل درآمدهای حاصل از مالیات بر ارزش افزوده، پرداخت‌های عمومی، درآمدهای غیرنقدی، کمیسیون‌های ماده 100 و ماده 77 و همچنین پروانه ساختمانی تامین می‌شود.

وی با اشاره به گفته مدیرکل امور مالیاتی استان مبنی بر پرداخت مبلغی بالغ بر 140 میلیارد تومان به شهرداری بندرعباس از محل مالیات بر ارزش افزوده، افزود: بودجه سال جاری شهرداری بندرعباس 460 میلیارد تومان است که با پرداخت این مبلغ از سوی اداره کل امور مالیاتی استان، حدود یک سوم کل بودجه شهرداری تامین می‌شود.

شهردار بندرعباس ادامه داد: با این وجود، برنامه‌ریزی بسیار خوبی در راستای تامین بودجه مورد نیاز شهرداری از محل سایر کدهای درآمدی صورت گرفته و در راستای تقویت این محل‌های تامین درآمد، اقدامات قابل توجهی صورت می‌گیرد.

امینی‌زاده ضمن ابراز خرسندی از دیدگاه مثبت مدیرکل امور مالیاتی استان در پرداخت سهم شهرداری‌ها و دهیاری‌ها از محل مالیات بر ارزش افزوده، تصریح کرد: دیدگاه مدیریت عالی استان نسبت به این مسئله شفاف و به نفع مردم است اما تلاش‌های مدیرکل امور مالیاتی در دریافت بدهی‌های معوق حوزه مالیات و پرداخت سهم شهرداری‌ها و دهیاری‌ها از این محل قابل تقدیر است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: هر اندازه درآمد‌های شهرداری افزایش یابد، میزان خدمات و انجام پروژه‌های عمرانی نیز افزایش می‌یابد که نتیجه آن رضایتمندی شهروندان است.

 

 

نظر شما