حسین هاشمی تختی :

امید و نشاط مردم را در رسانه ها تقویت کنید

۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۰۷:۱۰:۵۰
کد خبر: ۶۶۴۸۶۷
امید و نشاط مردم را در رسانه ها تقویت کنید
نماینده مردم هرمزگان گفت :رسانه ها همت خودشان را معطوف به تقویت روحیه امید و نشاط در جامعه کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا در  هرمزگان در مجلس شورای اسلامی ، حسین هاشمی تختی در مر اسم شانزدهمین سال تاسیس روزنامه دریای اندیشه در هرمزگان اظهار داشت : مطبوعات و رسانه ها ابزار دموکراسی هستند و برای تحقق وظیفه واقعی شان به همدلی و یکصدایی نیاز دارند.

وی افزود : هر کجا ید واحده در کشور جریان داشته و در مواجه با مشکلات همدل و همصدا شده ایم ، غلبه بر مشکلات آسان تر و تحقق مطالبات مردم امکان پذیر خواهد شد.

نماینده مردم هرمزگان با تبریک موفقیت این روزنامه در تداوم انتشار 16 ساله،تصریح کرد : نمایندگان و استاندار هرمزگان با وحدت و انسجام خاصی در کنار هم پیگیر مطالبات مردم هستند و بدون شک با همکاری نشریات و رسانه ها و فضای مجازی می توانیم روزهای روشنی را برای هرمزگان در آینده نیز رقم بزنیم و امید را در درون مردم تقویت کنیم .

هاشمی تختی با تاکید بر ضرورت زنده کردن روحیه امید و وفاق و همدلی در هرمز گان در رسانه های مکتوب و مجازی عنوان داشت: بیان دقیق و مطلوب نواقص در جامعه یک کارکرد ویژه برای رسانه ها است .

وی یکی از محدودیت های رسانه ها را در انجام وظیفه واقعی شان را مشکلات و معظلات مالی از یک سو و فشارهای حاشیه ای برخی از  ادارات و دستگاه ها از سوی دیگر برشمرد و تاکید کرد : پرهیز از تخریب و جلوگیری از نقد غیرمنصفانه وجه دیگر کارکرد حرفه ای روزنامه های هرمزگان است .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز