عرضه کتاب در پانزدهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان با ٣٠ درصد تخفیف

۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۰۹:۰۲:۰۵
کد خبر: ۶۶۴۹۱۸
عرضه کتاب در پانزدهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان با ٣٠ درصد تخفیف
عرضه کتاب در پانزدهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان با 30 درصد تخفیف مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در نشست مطبوعاتی پانزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب : در این نمایشگاه کتاب ها با ٣٠ درصد تخفیف عرضه می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، علیرضا درویش نژاد ضمن بیان سبقه برگزاری نمایشگاه های کتاب در هرمزگان گفت : اولین نمایشگاه کتاب در سال ١٣٧٢ برگزار شد و از آن زمان تاکنون این نمایشگاه مستمرا برگزار شده است.

وی افزود : نمایشگاه امسال ١ الی ٧ بهمن در محل دائمی نمایشگاه ها واقع در سه راه جهانبار برگزار می شود و علاقه مندان می توانند صبح ها از ساعت ٩ الی ١٢ و عصرها هم ١٦ الی ٢١ از نمایشگاه دیدن نمایند.

مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی هرمزگان اظهار داشت : در نمایشگاه امسال ٤٧٥ غرفه در نظر گرفته شده است و حدود ٦٠٠ ناشر نیز به ارائه آثار مکتوب خود از سراسر ایران خواهند پرداخت.

درویش نژاد اضافه کرد : تعداد عناوین کتب ناشران داخلی ٨٦ هزارو ٢٢١ عنوان و ناشران خارجی ١٢ هزار و ٣١٥ عنوان می باشد و علاوه بر آن تعداد پنج ناشر هرمزگانی نیز حضوری فعال در نمایشگاه امسال خواهند داشت .

وی یادآور شد : بخشی از نمایشگاه کتاب امسال به محصولات رسانه های دیجیتال اختصاص دارد که در قالب ٢٥ غرفه شرکت می کنند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان به ویژگی های نمایشگاه امسال اشاره کرد و گفت : حضور بیش از ٧٠ ناشر کودک و نوجوان ، حضور ناشران معتبر کشور بصورت مستقل در نمایشگاه ، برگزاری شب های فرهنگ شهرستان ها در بخش جنبی نمایشگاه ، حضور انجمن های مختلف و رسانه ها از ویژگی های این دوره می باشد.

درویش نژاد اضافه کرد : علاوه بر موارد فوق ٤٥ ناشر معتبر کشور نیز در قالب فروشگاه متمرکز کتاب حضور خواهند داشت و ١٧ غرفه نیز به مطبوعات و خبرگزاری ها اختصاص داده شده است.

وی عنوان کرد : برای نمایشگاه امسال شش میلیارد و ٥٠٠ هزار ریال یارانه در نظر گرفته شده است که نسبت به سال قبل پنج درصد افزایش یافته است که متقاضیان میتوانند از باجه های بانک مستقر در نمایشگاه دریافت کنند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان اذعان کرد : کتاب های عرضه شده در نمایشگاه با تخفیف ٣٠ درصد عرضه می شود که ٢٠ درصد توسط استان تامین می شود و ١٠ درصد آن از طریق ناشر به خریداران تعلق می گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز