فاصله ایده های کشاورزی تا عمل باید کاهش یابد

۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۱:۴۰:۵۰
کد خبر: ۶۶۵۰۶۴
فاصله ایده های کشاورزی تا عمل باید کاهش یابد
با هدف اقتصادی کردن فعالیت های کشاورزی، باید فاصله ایده ها تا عمل کاهش یابد و ارائه ایده ها براساس صرفه اقتصادی باشد . رئیس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان گفت : با توجه به بخش های مختلف حوزه کشاورزی از جمله زراعی، باغبانی، شیلات، دام و طیور، منابع طبیعی و آبخیزداری کارشناسان و بهره بردارن می توانند ایده های زیادی ارائه دهند .

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، علی باقر زاده در نخستین نشست هم اندیشی با دفتر مدیریت دانش این سازمان افزود: ایده ها باید صرفه ی اقتصادی داشته باشند و همچنین  زمینه ایجاد اشتغال پایدار را فراهم کنند.

وی با بیان اینکه دفتر مدیریت دانش می تواند نقش مهمی در کاهش فاصله ایده ها تا عمل ایفاء کند، تاکید کرد: کشت گیاهان دارویی، اصلاح الگوی کشت و شناسایی گونه های جدید کشاورزی، تولید محصول سالم  و مصرف بهینه آب از مهم ترین محورهایی است که می توان ایده های آنها را به عمل تبدیل کرد.

باقر زاده عنوان کرد: با توجه به اینکه  دفتر مدیریت دانش در رشته هایی همچون  تولیدات گیاهی، محصول سالم، الگوی کشت و هواشناسی کشاورزی فعالیت می کنند افراد می توانند  در خصوص عملی کردن ایده های خود از دانش این دفتر بهره ببرند.

وی اضافه کرد: سازمان جهاد کشاورزی از افرادی که ایده های اقتصادی مناسبی ارائه دهند برای تبدیل آن به عمل حمایت های لازم را انجام خواهد داد.

 

نظر شما