رئوفی در گردهمایی هیئت‌های رسیدگی به تخلفات اداری

دوره های آموزشی موجب ارتقاء کارآمدی هیئت های رسیدگی به تخلفات اداری می شود

۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۰۷:۲۰:۵۸
کد خبر: ۶۶۵۴۲۸
دوره های آموزشی موجب ارتقاء کارآمدی هیئت های رسیدگی به تخلفات اداری می شود
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان گفت: برگزاری دوره های آموزشی ویژه هیئت های رسیدگی به تخلفات اداری در ارتقاء دانش و کارآمدی این هئیت ها بسیار اثر گذار است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، علی رئوفی در گردهمایی هیئت های رسیدگی به تخلقات اداری وزارتخانه های کشور و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بندرعباس، عنوان کرد: هیئت های رسیدگی به تخلفات اداری در سیستم های اداری به منطورحفظ سلامت  و صیانت  از حقوق کارکنان و شهروندان که از خدمات دستگاه ها بهره می برند شکل گرفتند.

وی تصریح کرد: هیئت های رسیدگی به تخلفات اداری در کشور پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در سال 62 به منظور حفظ حقوق کارکنان و مردم در دستکاه های اجرایی شکل گرفت.

رئوفی خاطرنشان کرد: هیئت های رسیدگی به تخلفات اداری جایگاهی نظارتی ، پیشگیرانه ، بازرسی و رسیدگی به شکایات را در دستگاه های اجرایی  بر عهده دارند.

معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان گفت: هیئت های رسیدگی به تخلفات اداری باید رعایت عدالت را مبنای عمل حود قرار دهند و چشم خود را بر روی بی عدالتی ها نبندند.

رئوفی تصریح کرد: هیئت های رسیدگی به تخلفات اداری با توجه به درد سرهای که در صدور احکام با آن مواجه هستند از سوی مدیران به شدت نیازمند حمایت و همراهی هستند تا با انگیزه کافی به کار خود ادامه داشته باشند.

وی با اشاره به موانعی که هئیت های رسیدگی به تخلفات اداری با آن روبرو هستند در این رابطه اظهار داشت :صدور احکام از سوی هیات های رسیدگی به تخلفات اداری قطعا با عوارضی برای این هیئت ها همراه است و درد سرهای بسیاری برای اعضای این هئیت ها به همراه دارد.

معاون هماهنگی اموراقتصادی وتوسعه منابع استانداری هرمزگان تصریح کرد: با توجه به گسترده شدن سیستم های اداری و انواع تخلفاتی که این دستگاه ها را تهدید می کند ضرورت روزآمد بودن هیئت های رسیدگی به تخلفات اداری  در دستگاه ها بیش از پیش ضروی است.

وی بیان داشت:  هیئت عالی نظارت  برتخلفات اداری کشور باید به صورت ویژه هیئت های رسیدگی به تخلفات اداری در سطح دستگاه های اجرایی را پس از صدور احکام پشتیبانی و حمایت کند تا این هیئت های بتوانند با قدرت به کار خود ادامه دهند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان در پایان با اشاره به احکامی که از سوی هیئت های  رسیدگی به تخلفات اداری صادر می شود، افزود: احکامی که از سوی این هیئت ها صادر می شود باید جنبه بازدارندگی داشته باشد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز