معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان خبر داد:

ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی هرمزگان از اول بهمن تغییر می‌کند

۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۴:۲۴:۵۷
کد خبر: ۶۶۵۴۳۷
ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی هرمزگان از اول بهمن تغییر می‌کند
معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان از تغییر ساعت کاری دستگاه ‌های اجرایی استان هرمزگان از اول بهمن ماه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، علی رئوفی اظهار داشت: در پی ابلاغ بخشنامه سازمان امور اداری و استخدامی کشور و به استناد ماده 87 قانون مدیریت خدمات کشوری، ساعت کاری تمامی دستگاه‌های اجرایی استان هرمزگان با رعایت 44 ساعت در 6 روز هفته  از اول بهمن ماه تغییر می‌کند و دستگاه‌های اجرایی استان در روز پنج‌شنبه نیز برای خدمات رسانی به مردم شریف استان فعال خواهند بود.

وی افزود: براساس ابلاغیه جدید که به تمامی دستگاه‌های اجرایی استان ارسال شده است از اول بهمن ماه ساعت آغاز به کار دستگاه‌های اجرایی  از روز شنبه تا چهارشنبه از ساعت 7  الی 14:30 دقیقه خواهد بود.

معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان تصریح کرد: ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی هرمزگان در روز پنج‌شنبه نیز از ساعت 7 الی 13:30 دقیقه خواهد بود.

رئوفی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط آب و هوایی استان هرمزگان، پیگیری‌های لازم جهت دریافت مجوز برای برقراری مجدد تعطیلی پنج‌شنبه‌‌ها در فصول گرم سال از طریق سازمان امور اداری و استخدامی کشور انجام می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز