بمناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

آغاز طرح شهید رهنمون ( اعتلای بسیج ) درهرمزگان

۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۰۷:۲۷:۰۴
کد خبر: ۶۶۵۹۳۷
آغاز طرح شهید رهنمون ( اعتلای بسیج ) درهرمزگان
به مناسبت فرا رسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، اولین تیم پزشکی در قالب طرح شهید رهنمون ( اعتلای بسیج ) به مناطق محروم و محلات کم برخوردار اعزام می شوند.

با گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان با اعلام این خبر و با اشاره به لزوم مشارکت  و حضور هر چه بیشتر بسیجیان در مناطق محروم و بررسی مشکلات بهداشتی درمانی و همچنین آسیب های اجتماعی گفت: در اجرای این طرح پزشکان و کادر درمانی در مناطق مورد نظر حضور پیدا کرده و خدمات درمانی، دارویی و مشاوره ای رایگان ارائه می دهند.

دکتر غلامعباس مومنی تصریح کرد: پیرو رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و براساس اولویت ها و محورهای ابلاغی از سوی بسیج جامعه پزشکی کشور، رویکرد اجتماعی با محوریت خدمات رسانی، محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی از اهداف سازمان بسیج جامعه پزشکی هرمزگان است که در کلیه سیاست گذاریها به آن اهتمام داریم.

اعزام تیم های تخصصی پزشکی به جزیره هرمز و همچنین روستای جلابی از برنامه هایی است که در کنار اجرای طرح شهید رهنمون در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران توسط سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه امام سجاد (ع) انجام می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز