نمایشگاه کتاب بزرگترین رویداد فرهنگی هرمزگان است

۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۰۷:۴۹:۰۴
کد خبر: ۶۶۵۹۴۷
نمایشگاه کتاب بزرگترین رویداد فرهنگی هرمزگان است
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان : نمایشگاه کتاب بزرگترین رویداد فرهنگی هرمزگان است

 به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ،    علیرضا درویش نژاد در آغاز نمایشگاه کتاب پانزدهم گفت : مردم فرهنگ دوست استان ، مطالبه برگزاری نمایشگاه کتاب را دارند و برای حضور ناشران مطرح کشور در مقایسه با دوره قبل ، هماهنگی های لازم با موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران ، صورت پذیرفته است .

وی افزود : با توجه به استقبالی که در استان از نمایشگاه کتاب صورت می گیرد رشد کمی و کیفی نمایشگاه پانزدهم به رغم وجود مشکلات متعدد در دستور کار قرار گرفت تا شاهد پاسخ گویی به علاقه و نیاز مخاطبان این رویداد فرهنگی باشیم و از این رهگذر ، رشد سرانه مطالعه را شاهد باشیم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان عنوان کرد : معتقد هستیم کسی که کتاب می خواند دیدگاهش نسبت به دنیا عوض می شود و با نگرش بهتر و آگاهانه تر ، سراغ زندگی و مشکلات می رود و آرامش بهتری را تجربه می کند . درویش نژاد اضافه کرد : باید به کتاب این یار مهربان در اصلاح جامعه وکاهش آسیب ها اعتقاد داشته باشیم واز متمرکز کردن برنامه ها در حد فعالیت دولتی پرهیز کنیم .

وی یاد آور شد : مردم در سال های گذشته انس بیشتری با کتاب گرفته اند و به نوعی آشتی مجددی بین مردم و کتاب شکل گرفته و برپایی نمایشگاه با هدف گسترش همین موضوع است.

علیرضا درویش نژاد اظهار داشت : برای نمایشگاه امسال 650 میلیون تومان یارانه در نظر گرفته شده که نسبت به سال قبل پنج درصد افزایش یافته است و متقاضیان می توانند از باجه های بانک مستقر در نمایشگاه دریافت کنند. با توجه به این که نمایشگاه کتاب بزرگترین رویداد فرهنگی هرمزگان است ، برای برپایی هر چه موفق تر ، بیش از 14 کمیته مختلف مدیریت بخش های گوناگون نمایشگاه را برعهده دارند.

گفتنی است: پانزدهمین نمایشگاه سراسری کتاب هرمزگان 1 الی 7 بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه ها واقع در سه راه جهانبار بندرعباس صبح وعصر برگزار می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز