دکتر همتی در آئین افتتاح پانزدهمین نمایشگاه کتاب استان:

نمایشگاه کتاب محل عرضه جدیدترین دستاوردهای فکری و اندیشه‌ای است

۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۰۸:۲۴:۲۶
کد خبر: ۶۶۵۹۶۰
نمایشگاه کتاب محل عرضه جدیدترین دستاوردهای فکری و اندیشه‌ای است
استاندار هرمزگان با بیان اینکه جامعه نیاز دارد در بخش‌های مختلف به طور دائم برنامه‌هایی همچون نمایشگاه کتاب برگزار شود، گفت: نمایشگاه کتاب محل عرضه جدیدترین دستاوردهای فکری و اندیشه‌ای است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، دکتر فریدون همتی در آئین افتتاح پانزدهمین نمایشگاه کتاب استان هرمزگان، برگزاری نمایشگاه کتاب را اقدام مبارکی جهت توسعه فرهنگ مطالعه در هرمزگان دانست و عنوان کرد: هرسال حضور مردم و ناشرین در نمایشگاه‌های کتاب استانی پررنگ و پربار بوده است.

وی ادامه داد: حضور 600 ناشر کشوری در این دوره از نمایشگاه کتاب هرمزگان نیز نشان دهنده پویایی بخش نشر و کتاب در سراسر کشور است.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه جامعه نیاز دارد در بخش‌های مختلف به طور دائم برنامه‌هایی همچون نمایشگاه کتاب برگزار شود، افزود: نمایشگاه کتاب محل عرضه جدیدترین دستاوردهای فکری و اندیشه‌ای است.

همتی خواستار برگزاری برنامه‌ها و جشنواره‌های متعدد فرهنگی و هنری در هرمزگان شد و بیان داشت: در همه حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی نیاز است برنامه‌های متنوع برگزار شود.

وی تصریح کرد: با تنوع فرهنگی و هنری موجود در استان هرمزگان نیاز است، دائما چنین نشست‌ها و نمایشگاه‌ها و جشنواره‌هایی اجرا شود چون این برنامه‌ها موجب طراوت و نشاط جامعه می‌شود.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: جامعه ما نیازمند حرکت‌های فرهنگی و هنری برای پویایی بیشتر است و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی باید به طور مستمر این برنامه‌ها را در سطح هرمزگان برگزار کند.

همتی با قدردانی از دست اندرکاران برگزاری نمایشگاه کتاب هرمزگان، اضافه کرد: خوشبختانه از همین آغاز کار حضور و استقبال مردم استان از نمایشگاه کتاب خوب بوده است و امیدواریم در روزهای آینده بیشتر شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز