۱۰۰دانش آموز قشمی با مباحث علمی وعملی کشاورزی آشنا شدند

۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۱:۴۲:۳۲
کد خبر: ۶۶۶۱۴۸
۱۰۰دانش آموز قشمی با مباحث علمی وعملی کشاورزی آشنا شدند
با همکاری آموزش و پرورش شهرستان قشم و مدیریت جهاد کشاورزی 100دانش آموز دختر و پسر این منطقه با مباحث علمی و عملی حوزه کشاورزی آشنا شدند. مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قشم گفت : در این دوره آموزشی 100دانش آموز با موضوعات کشاورزی بصورت تئوری و عملی آشنا شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا در  هرمزگان، مالک یزدان پناه افزود : معرفی مشاغل حوزه کشاورزی، آشنا شدن دانش آموزان با مراحل کشت نهال، ارائه مطالب علمی به دانش آموزان  و فراهم کردن انگیزه در جوانان برای فعالیت های کشاورزی در آینده، از مهمترین اهداف این دوره آموزشی بوده است.

وی با بیان اینکه باید بسوی کشاورزی علمی و اقتصادی گام برداریم تصریح کرد : هم اکنون عمده فعالان بخش کشاورزی افرادی مسن و کم سواد هستند و باید از امروز به فکر تربیت کشاورزان جوان و متخصص در  این بخش باشیم.

یزدان پناه خاطر نشان کرد : این نخستین گام آموزش و پرورش شهرستان قشم با مدیریت جهاد کشاورزی در خصوص آگاهی دادن به جوانان برای انتخاب شغل پایدار در آینده می باشد.

وی یاد آور شد : با توجه به ماه های پایانی سال، دانش اموزان در این دوره آموزشی با شیوه ی تولید گلدان  با مواد بازیافتی و همچنین کشت سبزه عید نوروز نیز آشنا شدند  که به بهترین اثر هدیه ای نفیس داده خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز