از سوی مقام معظم رهبری صورت گرفت:

اختصاص ۴۵ میلیارد ریال جهت آبرسانی به روستاهای شهرستان جاسک

۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۲:۲۰:۵۷
کد خبر: ۶۶۶۲۰۱
اختصاص ۴۵ میلیارد ریال جهت آبرسانی به روستاهای شهرستان جاسک
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان خبر داد: با پیگیری ها و همکاری مجدانه استاندار هرمزگان 45 میلیارد ریال جهت آبرسانی به روستاهای شهرستان جاسک که در شرقی ترین نقطه استان هرمزگان قرار دارد از محل اعتبارات ویژه مقام معظم رهبری اختصاص یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا در  هرمزگان، مهندس عبدالحمید حمزه پور عنوان کرد: این اعتبار از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری بوده که با اختصاص آن شاخص بهره مندی آب روستایی در شهرستان جاسک به شکل قابل توجهی افزایش خواهد داشت.

وی اضافه کرد: طی بازدیدی که به همراه نماینده شرق استان در مجلس شورای اسلامی، معاون طرح و توسعه شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان و جمعی از مسئولان انجام شد روند اجرایی  و پیشرفت فیزیکی پروژه ها و مجتمع های آبرسانی روستایی نیز مورد بازدید قرار گرفت.

این مقام مسئول تصریح کرد: تعداد 7 پروژه و یک سایت آبیشیرینکن با اعتباری بالغ بر 170 میلیارد ریال در این شهرستان در حال اجرا می باشد.

مهندس حمزه پور در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم با همکاری و مساعدت نمایندگان و استاندار هرمزگان بتوانیم اعتبارات لازم را برای اتمام و انجام پروژه های ابرسانی روستایی جذب و شاخص اب روستایی را در استان هرمزگان ارتقا دهیم

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز