معاون فرماندار بندرعباس :

اعتیاد به مواد مخدر تهدیدی جدی برای جامعه محسوب می شود

۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۰۹:۳۵:۳۶
کد خبر: ۶۶۶۵۷۹
اعتیاد به مواد مخدر تهدیدی جدی برای جامعه محسوب می شود
معاون فرماندار بندرعباس گفت اعتیاد به مواد مخدر یکی از مهمترین معضلات اجتماعی ، اقتصادی و بهداشتی است که عوارض ناشی از آن تهدیدی جدی برای جامعه بشری محسوب شده و موجب رکود اجتماعی در زمینه های مختلف می گردد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بندرعباس ، جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان بندرعباس به ریاست علی نیکویی معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار در محل سالن کنفرانس این فرمانداری  برگزار گردید.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار بندرعباس در این جلسه اظهار داشت : اعتیاد به مواد مخدر یکی از مهمترین معضلات اجتماعی ، اقتصادی و بهداشتی است که عوارض ناشی از آن تهدیدی جدی برای جامعه بشری محسوب شده و موجب رکود اجتماعی در زمینه های مختلف می گردد .

علی نیکویی با اشاره بر مبارزه با مواد مخدر افزود : مسئولان ذیربط تلاش خود را بکار گیرند تا از طریق پیشگیری و مقابله با این معضل خانمان سوز که از مدتها قبل سبب ایجاد آسیب های اجتماعی برای خانواده ها شده است جلوگیری کنند تا این معضل ریشه کن گردد .

وی بیان داشت : فرهنگ سازی و اطلاع رسانی از آسیب های استفاده از مواد مخدر و شناسایی توزیع کنندگان اصلی و اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و تشکیل کارگروههای مواد مخدر از جمله راهکارهای مهم در مبارزه با این پدیده است .

این مقام مسئول با تاکید بر دستگاههای ذیربط  در جهت برخورد با عطاری های متخلف افزود : در بحث عطاریهای موجود در سطح شهر غافل نمانیم و سرکشی و بازدیدهای بیشتر و موثرتری داشته باشیم زیرا برخی از عطاریها به بهانه داروهای گیاهی و عرقیجات داروهای روان گردان را توزیع میکنند و باید کنترل و نظارت شدیدی صورت گیرد تا موجب نگرانی شهروندان نشود.

علی نیکویی در پایان تصریح کرد:با توجه به افزایش معضلات اجتماعی، دستگاههای عضو باید برای مبارزه با این پدیده کار جهادی انجام دهند تا بتوانیم در مبارزه با آسیب های اجتماعی پیشگیری بموقع و به روزی داشته باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز