با حضور معاون برنامه ریزی سازمان بنادر;

برگزاری همایش مشترک معاونین توسعه بنادر کشور در بندر شهید رجایی

۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۱:۵۹:۲۲
کد خبر: ۶۶۶۶۷۲
برگزاری همایش مشترک معاونین  توسعه بنادر کشور در بندر شهید رجایی
با حضور معاون برنامه ریزی و توسعه منابع سازمان بنادر و دریانوردی کشور، همایش مشترک معاونین توسعه مدیریت و طرح و توسعه بنادر کشور در منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی آغاز شد.
به گزارش خبرگزاری برنا در  هرمزگان، "دکتر منصور آرامی" در آیین افتتاحیه این همایش که با حضور حدود ۵۰ نفر از مدیران صف و ستاد در هتل مهمانسرای بزرگترین بندر تجاری کشور برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دریانورد حادثه غمبار نفتکش سانچی اظهار داشت: این قهرمانان سربازان جبهه اقتصادی در عرصه بین المللی بودند.

وی در ادامه از ماه بهمن  به عنوان ماه خون، قیام و هنگامه به ثمر نشست انقلاب اسلامی یاد کرد و افزود: بندر شهید رجایی از جمله دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی در بعد ملی است؛ برهمین اساس، تقویت این بندر به معنای تقویت یک شهر یا استان نیست بلکه تقویت اقتصاد ملی است.

آرامی هوشمندسازی، جذب سرمایه گذاران بزرگ، تقویت مباحث فناوری، توسعه زیرساخت های بندری و دریایی و همچنین رعایت استانداردهای بین المللی در بزرگترین بندر تجاری کشور را خواستار شد و گفت: تقویت منابع انسانی، مالی و اداری به عنوان پشتیبانی مهم برای فعالیت های عملیاتی و توسعه اراضی بندر باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز