استقبال کم نظیر دانش آموزان از پانزدهمین نمایشگاه سراسری کتاب هرمزگان

۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۰۷:۴۲:۵۹
کد خبر: ۶۶۷۰۲۰
استقبال کم نظیر دانش آموزان از پانزدهمین نمایشگاه سراسری کتاب هرمزگان
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از استقبال کم نظیر مدارس و دانش آموزان از پانزدهمین نمایشگاه سراسری کتاب هرمزگان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در  هرمزگان ، سعید موحدی در سومین روز برگزاری نمایشگاه کتاب هرمزگان در گفتگو با خبرنگاران گفت : استقبال عموم مردم از نمایشگاه امسال بسیار خوب است اما آنچه بسیار مشهود است حضور گسترده دانش آموزان و مدارس از نمایشگاه  می باشد.

وی افزود : طی هماهنگی صورت گرفته با اداره کل آموزش و پرورش ، بازدید دانش آموزان از نمایشگاه در اولویت قرار گرفته است زیرا حضور در نمایشگاه می تواند باعث تشویق دانش آموزان به مطالعه شود.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان اظهار داشت : با توجه به اینکه بخش قابل توجهی از ناشران مستقر در نمایشگاه در حوزه کودک و نوجوان و همچنین کتاب های کمک آموزشی می باشد این ظرفیت می تواند در معرفی تازه های نشر به دانش آموزان موثر باشد.

موحدی عنوان کرد : علاوه بر ناشران ، در بخش رسانه های دیجیتال نیز تازه ترین نرم افزارهای آموزشی در قالب 40 غرفه عرضه شد که می تواند بسیاری از نیازهای دانش آموزان را در این زمینه مرتفع سازد.

وی اضافه کرد : از آن جهت که بیشتر حضور مدارس در نمایشگاه کتاب صبح ها می باشد جهت تسهیل ایاب و دهاب دانش آموزان تمهیدات لازم بعمل آمده است .

گفتنی است: پانزدهمین نمایشگاه سراسری کتاب هرمزگان 1 الی 7 بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه ها واقع در سه راه جهانبار بندرعباس صبح و عصر برگزار می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز