سرمایه گذاری در آموزش و پرورش یعنی تربیت نیروی انسانی کارآمد

۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۰۸:۵۸:۱۸
کد خبر: ۶۶۷۰۷۱
سرمایه گذاری در آموزش و پرورش یعنی تربیت نیروی انسانی کارآمد
افتتاح 33کلاس درس در استان هرمزگان به همت بنیاد برکت وبا حضورمهندس احمدی مدیرکل نوسازی مدارس

یه گزارش خبرزاری برنا در هرمزگان آیین افتتاح 33کلاس درس در استان هرمزگان به همت بنیاد برکت وبا حضور مهندس احمدی مدیرکل نوسازی مدارس،دکتر محمد مخبررئیس ستاد اجرائی فرمان خمینی(ره) و دکتر همتی استاندارهرمزگان درشهر قلعه قاضی ازتوابع بندرعباس برگزارشد.

رئیس ستاد اجرائی فرمان حضرت امام(ره) در آئین افتتاح مدارس برکت در استان هرمزگان، سرمایه گذاری در آموزش و پرورش را بهترین سرمایه گذاری عنوان کرد و اظهارداشت: هیچ سرمایه گذاری در هیچ بعدی از ابعاد کشور بهتر از سرمایه گذاری در آموزش و پرورش نیست.

دکتر محمد مخبر افزود: متاسفانه از این بحث غافلیم، درحالی که همین دانش آموزان انقلاب کردند و با نگاهی به مستندات این موضوع درمی یابیم که این قشر از جامعه نقش بسزایی در پیروزی انقلاب اسلامی داشته اند.

 وی تصریح کرد: در تخصیص بودجه و اعتبارات باید توجه جدی به آموزش و پرورش شود، اصل سرمایه گذاری در این است که هیچ موفقیت و مولفه ای مهمتر از تربیت نیروی انسانی کارامد و ارزشمند برای اداره کشور مناسب نیست.

وی ادامه داد : امید است که این حس در تمامی مسئولان ایجاد شود که نباید با آموزش و پرورش به صورت عادی برخورد کنند و همواره باید نگاه ویژه ای به این حوزه داشته باشند.

رییس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) گفت: کارهای بسیار ارزشمندی از طرف این ستاد و بنیاد برکت در حوزه توسعه فضاهای آموزشی در مناطق مختلف کشور بالاخص در مناطق محروم صورت گرفته است. سامان دادن به مکران نیز یکی از مسائل مورد تاکید بود که اقدامات خوبی در این منطقه صورت گرفته است.

دکتر مخبر در پایان سخنان خود اظهار داشت : تا کنون 135 میلیارد تومان توسط ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) در راستای احداث مدرسه، جاده، خانه، کمک به ایتام، بیماران خاص، خانه عالم و خانه بهداشت و ...هزینه شده که البته معتقدیم کافی نیست و انشالله بیش از این باید تلاش کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز