اجرای موفق گروه های نمایش هرمزگان در جشنواره تئاتر فجر

۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۰۸:۰۳:۳۵
کد خبر: ۶۶۷۵۸۷
اجرای موفق گروه های نمایش هرمزگان در جشنواره تئاتر فجر
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان : دو نمایش " مغ علی پناه " و " اعداد در بیابان " نمایندگان تئاتر هرمزگان با اجرا در سی و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر خوش درخشیدند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، علیرضا درویش نژاد در گفتگو با خبرنگاران گفت : نمایش " اعداد در بیابان " به کارگردانی محمد سلامتی و به نویسندگی ابراهیم پشتکوهی و نمایش " مغ علی پناه " به کارگردانی و نویسندگی علی رضا داوری در سی و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر اجرای موفق داشتند.

وی افزود : نمایش " اعداد در بیابان " دوم بهمن در تالار مولوی تهران ساعت 16 و 18 ونمایش " مغ علی پناه " سوم بهمن در تالار حافظ ساعت 17 و 20 به اجرا پرداختند که مورد استقبال عموم واهالی تئاتر قرار گرفت .

درویش نژاد اضافه کرد : از نکات قابل توجه در این اجراها ، استقبال بی نظیر هرمزگانی های  مقیم تهران ومسئولان هرمزگانی از این نمایش بود.

مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی هرمزگان ضمن آرزوی توفیق برای گروه های نمایش هرمزگان اظهار داشت : امید بسیار زیادی داریم که گروه های تئاتر هرمزگان در اختتامیه جشنواره فجر مقام های مختلفی را بدست آورند و برای هرمزگان افتخار آفرینی کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز