تجلیل از پزشکان و پرستاران خادم درمانی ایام اربعین حسینی در بندرعباس

۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۰۸:۵۱:۳۰
کد خبر: ۶۶۷۶۱۳
تجلیل از پزشکان و پرستاران خادم درمانی ایام اربعین حسینی در بندرعباس
همایش تقدیر از پزشکان و پرستاران مستقر درایام اربعین حسینی در کربلای معلا در سالن آمفی تئاتر سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان برگزار شد.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان با تقدیر از تلاش و همکاری کادر درمانی در ایام اربعین حسینی گفت: به لطف پروردگار امسال توانستیم 11 پزشک متخصص و 124 پیراپزشک را در قالب 12 تیم به کربلای معلی و نجف اشرف اعزام کنیم و به بیش از 20 هزار نفر خدمات رایگان درمانی ارائه کنیم.

دکتر غلامعباس مومنی افزود: 4 درمانگاه به نامهای " قمربنی هاشم، انصارالمهدی، الشهدا و طلوع آدینه " در کربلا مستقر کردیم که در حدود 175 میلیون تومان داروی رایگان در اختیار زائرین ابا عبدالحسین (ع) گذاشته شد.

ویزیت، سرم درمانی، تزریقات و پانسمان، حجامت، ماساژدرمانی، بهداشت فردی و مواد غذایی خدمات و مشاوره هایی بودند که درمدت 21 روز توسط تیم درمانی سازمان بسیج جامعه پزشکی استان هرمزگان در کربلا به زائرین ارائه شد.

سردارترابی فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان هم در این مراسم ضمن تبریک به مناسبت میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار گفت: در اربعین ۹۶ خدمات گسترده ای ازسوی پزشکان و پرستاران به زائرین امام حسین (ع) در کربلای معلی انجام شد.

وی افزود: در ایام اربعین ۴ درمانگاه امدادی  به زائرین خدمات رسانی  می کردند.

در بخش دیگر حجت الاسلام والمسلمین تقوی مسئول نهاد رهبری در دانشگاه های استان هرمزگان اظهار داشت: لحظات وصف نشدنی خدمت رسانی به زائرین امام حسین(ع) در دنیا بی بدیل است وعشق به اهل بیت(ع) باعث باشکوه برگزار شدن این مراسم می شود.

وی بیان داشت: همه ما مدیون فداکاری های بزرگترین پرستار تاریخ اسلام حضرت زینب (س) هستیم و روایت ایشان را با جان و دل برای جهانیان بازگو می کنیم.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه های استان هرمزگان خاطر نشان کرد: با تلاش پزشکان و پرستاران می توان  طرح های جدیدی جهت واکسیناسیون زائرین و کاهش بیماری های  در ازدحام جمعیت اربعین انجام داد.

در این مراسم از پزشکان و پرستاران استان هرمزگان که در اربعین حسینی به زائرین خدمات دهی می کردند تجلیل شد.

تیم تخصصی درمانی برای ویزیت رایگان به جزیره هرمز اعزام می شوند

جانشین بسیج جامعه پزشکی سپاه امام سجاد (ع) در حاشیه این مراسم از اعزام تیم تک تخصصی به جزیره هرمز خبرداد و افزود: 6 متخصص گوارش، داخلی، اطفال، زنان و زایمان، عفونی، جراح عمومی و همچنین بینایی سنجی روز جمعه 6 بهمن ماه برای ویزیت رایگان وارد جزیره هرمز می شوند.

پاسدار موسی رنجبری تصریح کرد: اعزام این تیم با مشارکت و همکاری مرکز بهداشت شهرستان بندرعباس انجام می شود.

نظر شما