دکتر همتی در مسابقه حفظ قرآن کریم در شهر لمزان شهرستان بندرلنگه:

عمل به رهنمودهای قرآن تضمین کننده موفقیت در مسیر زندگی است

۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۰۷:۴۳:۴۳
کد خبر: ۶۶۸۱۹۸
عمل به رهنمودهای قرآن تضمین کننده موفقیت در مسیر زندگی است
استاندار هرمزگان گفت: قرآن در تمامی زمینه های بشری حرف و پیام دارد و هرجا به رهنمودهای قرآنی توجه و عمل کنیم در مسیر زندگی خود موفق خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری برنا  هرمزگان، دکتر فریدون همتی در پنجمین دوره مسابقه حفظ قرآن کریم ویژه مناطق تحت پوشش مجتمع دینی بستک که در شهر لمزان شهرستان بندرلنگه برگزار شد، عنوان کرد: کتاب آسمانی قرآن کریم بزرگترین هدیه الهی و میراث گرانبهای پیامبر عظیم الشان اسلام حضرت محمد(ص) است.

وی با بیان اینکه در آستانه فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر قرار داریم، افزود: مردم ایران با تکیه بر پیام های قرآنی و دینی، انقلاب بزرگی را رقم زدند و با دست خالی و ایمان به خدا و تمسک به قرآن به مبارزه با رژیم طاغوتی تا دندان مسلح رفتند و پیروز شدند.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه ایران اسلامی کشوری با مردمان مسلمان و معتقد به قرآن و پیامبر و دین مبین اسلام است، تصریح کرد: در طول 39 سال پس از انقلاب مردم ایران با تکیه بر ارزش ها و مواهب گرانبهای الهی به پیش رفته اند.

همتی بیان داشت: در این مدت دشمن توطئه های بسیاری برای زمین گیر کردن انقلاب اسلامی به کار بست، اما لطف خداوند و هوشیاری مردم و وحدت و یکپارچگی ملت ایران موجب شد این کشور با پیروی از رهبری انقلاب، با صلابت به پیش برود برای سازندگی کشور در زمینه عمران و آبادانی و همچنین در زمینه معنویت و باورهای دینی رو به جلو گام برداشته ایم.

وی با تاکید بر اینکه باید مراقب باشیم دشمن در میان ما رخنه نکند، اظهار داشت: دشمن خواهان حاکمیت ارزش های الهی و اسلامی نیست و به دنبال تفرقه میان مسلمانان است و باید مراقب نفوذ دشمن باشیم.

استاندار هرمزگان اضافه کرد: در کشور ما ملت ایران اسلامی پای ارزش های انقلابی و الهی ایستاده است و امروز در مناطق مختلف کشور قرآن ترویج می شود و در جهت عمل به قرآن، حفظ قرآن و درک قرآن برای به کارگیری در زندگی فردی و اجتماعی، حرکت های مردمی و خودجوش شکل گرفته است.

همتی خاطرنشان کرد: قرآن در تمامی زمینه های بشری حرف و پیام دارد و هرجا به رهنمودهای قرآنی توجه و عمل کنیم در مسیر زندگی خود موفق خواهیم بود.

وی با اشاره به برگزاری این مسابقات در شهر لمزان شهرستان بندرلنگه در غرب استان هرمزگان، افزود: مردم غرب هرمزگان از روحیه مشارکت جویی بسیار خوبی در راستای رفع مشکلات برخوردار هستند و مردم این منطقه با تکیه بر ارزش های الهی و دینی به کمک دولت آمده اند و در همه صحنه ها از انتخابات و سازندگی و عرصه اقتصادی حضور گسترده دارند.

استاندار هرمزگان یادآور شد: انقلاب اسلامی چون به چنین مردم خوبی تکیه دارد، قطعا آینده درخشانی نیز خواهد داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز