فرماندار بندرعباس :

دغدغه شهرستان بندرعباس اشتغال و تقویت اقتصاد مقاومتی است

۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۰۷:۲۷:۰۲
کد خبر: ۶۶۸۷۸۱
دغدغه شهرستان بندرعباس اشتغال و تقویت اقتصاد مقاومتی است
فرماندار بندر عباس گفت دغدغه شهرستان بندرعباس اشتغال و تقویت اقتصاد مقاومتی است

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، جلسه کمیته اشتغال و اقتصاد مقاومتی شهرستان به ریاست احمد پویافر فرماندار در محل سالن کنفرانس این فرمانداری  برگزار گردید.

فرماندار بندرعباس در شروع جلسه ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت زینب کبری (س) و گرامیداشت روز پرستار با اشاره به دستورالعمل اجرایی طرح کارورزی ، بر اطلاع رسانی به متقاضیان ، شناسایی و ثبت نام واحدهای پذیرنده کارورزی در شهرستان توسط دستگاه های اجرایی تاکید کرد وگفت: طرح کارورزی از جمله برنامه های ویژه دولت "تدبیر و امید" برای حمایت از اشتغال فارغ التحصیلان بیکار در کشور می باشد.

وی با توجه به اهمیت اشتغال پایدار اظهار داشت : بیکاری یکی از مشکلات اساسی جوانان و خانواده ها می باشد و امیدواریم این طرح بتواند موجب اشتغال و محارت جوانان را فراهم کند.

نماینده عالی دولت در شهرستان بیان داشت:از مهمترین اهداف طرح، افزایش اشتغال پذیری و توسعه اشتغال توأم با کسب مهارت، کمک به کاهش هزینه های نیروهای کار در بنگاههای اقتصادی و هدایت صحیح منابع هدفمندی یارانه در جهت توسعه اشتغال می باشد.

این مقام مسئول اذعان داشت: مددجویان تحت پوشش کمیته امداد نیز می توانند از طرح کارورزی و از سهمیه آن بهرمند شوند.

وی افزود:ایجاد امید و اشتغال جوانان روستایی،از اولویت های مهم دولت به شمار می رود و اشتغال در روستاها می تواند مهاجرت معکوس را به همراه داشته باشد.

احمد پویافرتصریح کرد: ثبت اشتغال واقعی در سامانه رصد و ارائه برنامه ها و طرح های اشتغال زایی ادارات در سال 96 و همچنین اطلاع رسانی در خصوص طرح کارورزی امری ضروری است.

فرمانداربندرعباس درپایان با اشاره به نامگذاری امسال به نام اقتصادمقاومتی ،اقدام و عمل از سوی مقام معظم رهبری اظهار داشت: تلاش در شهرستان برای اشتغال و تقویت اقتصاد مقاومتی است و برنامه راهبردی و مدیریت اقتصاد مقاومتی شهرستان شامل استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل ها،رفع موانع و مشکلات،هدف گذاری،مجوزها و پیشنهادها و راهکارها در خصوص پیاده سازی بهتر اقتصاد مقاومتی می باشد که لازم است کلیه دستگاهها با این امر توجه ویژه ای داشته باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز