پرداخت بیش از ۲۸ میلیارد تومان وام از صندوق امداد ولایت به نیازمندان هرمزگانی

۱۳۹۶/۱۱/۰۹ - ۰۹:۴۰:۳۶
کد خبر: ۶۶۹۴۱۴
پرداخت بیش از ۲۸ میلیارد تومان وام از صندوق امداد ولایت به نیازمندان هرمزگانی
۲۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در قالب وام‌های قرض‌الحسنه اشتغال و کارگشایی از محل اعتبارات صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان هرمزگان در ۱۰ ‌ماهه سال ۹۶ پرداخت‌شده است.

به گزارش خبر گزاری برنا در هرمزگان، کرامت ملایی، مدیر امور شعب صندوق امداد ولایت استان هرمزگان با اشاره به اینکه ارائه تسهیلات در صندوق امداد ولایت به‌صورت قرض‌الحسنه و با حداقل کارمزد به متقاضیان انجام می‌شود بیان کرد: سرفصل پرداخت این وام‌ها در بخش‌های مانند کمک‌هزینه خدمات ازدواج، کمک به امر ازدواج و تأمین جهیزیه، خدمات درمانی و بهداشتی، تأمین مسکن نیازمندان، فرهنگی و آموزش، تأمین وسایل ضروری زندگی و سایر نیازهای مددجویان بوده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از اهداف اصلی کمیته امداد توانمندسازی نیازمندان و خانواده‌های تحت حمایت این نهاد است افزود: ۲۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در قالب وام‌های قرض‌الحسنه اشتغال و کارگشایی از محل اعتبارات صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان هرمزگان در ۱۰ ‌ماهه سال ۹۶ پرداخت‌شده است.

ملایی بابیان اینکه از ابتدای سال ۹۶ تاکنون، چهار هزار و ۷۵۰ فقره وام از طریق صندوق به نیازمندان استان پرداخت‌شده است، خاطرنشان کرد: ۷۱۰ فقره از این تسهیلات درزمینه اشتغال و خودکفایی و چهار هزار و ۴۰ فقره درزمینه کارگشایی به متقاضیان پرداخت‌شده است.

مدیر امور شعب صندوق امداد ولایت هرمزگان ادامه داد: خیران نیکوکار می‌توانند با سرمایه‌گذاری در صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت زمینه اشتغال و توانمندسازی نیازمندان و محرومان را فراهم کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز