فرمانده سپاه میناب عنوان کرد:

مشکل آب آشامیدنی روستای نَـــــــز و پرازَن از سوی قرارگاه محرومیت زدایی دنبال می شود

۱۳۹۶/۱۱/۰۹ - ۱۲:۰۲:۴۰
کد خبر: ۶۶۹۵۲۰
مشکل آب آشامیدنی روستای نَـــــــز و پرازَن از سوی قرارگاه محرومیت زدایی دنبال می شود
فرمانده سپاه میناب در بازدید از طرح های محرومیت زدایی در روستای ۳۹۰ نفره روستای نَـــــز و پرازَن گفت: در آینده نزدیک پروژه انتقال آب به روستا قریب به هشت کیلومتر برای تامین اب روستا انجام می شود.

به گزارشخبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب در حاشیه بازدید از اجرای طرح های محرومیت زدایی در بخش سندرک برای رفع مشکلات آب آشامیدنی مردم این روستا پیرامون رسیدگی به وضعیت مردم روستای نَـــــز به این روستا سفر کرد.

طالب احمدی نیا فرمانده سپاه میناب در گفتگویی اظهار کرد: به دنبال بازدید از طرح های محرومیت زدایی و مطرح شدن مشکل آب آشامیدنی روستای ۳۹۰ نفری روستای نَـــــز و پرازَن به حول و قوه الهی در آینده نزدیک پروژه انتقال آب به روستا قریب به هشت کیلومتر برای تامین اب روستا انجام می شود.

فرمانده سپاه میناب افزود: مردم این روستا در محرومیت خاصی به سر می برند و آب آشامیدنی سالم حداقل هایی است که می تواند بعنوان یکی از کارهای اولویت دار در بحث مرحومیت زدایی در دل روستاهای محروم این شهرستان دنبال شود.

وی افزود: آب مصرفی مردم این روستا از حداقل های بهداشتی برخوردار نبوده و کاملا غیر بهداشتی است و متاسفانه مردم مجبور هستند از طریق لوله های تعبیه شده در رودخانه همین آب به مصارف روستا برسانند.

سرگرد احمدی نیا خاطر نشان کرد: امیدواریم بتوانیم با همت گروه جهادی بسیج سازندگی و قرارگاه محرومیت زدایی مشکل آب آشامیدنی مردم روستای نَـــــز برطرف کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز