اسماعیل بواشه ، عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت:

بیشتر توان خود را باید در زمینه ورزش های آبی و ساحلی بگذاریم

۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۰۹:۴۵:۵۱
کد خبر: ۶۶۹۹۷۵
بیشتر توان خود را باید در زمینه ورزش های آبی و ساحلی بگذاریم
عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: از اینکه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس برای سومین دوره این المپیاد را برگزار کرد، جای قدردانی دارد و امیدواریم این اقدام باعث شود همه دستگاه ها در این مقوله ورود کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان"اسماعیل بواشه " بیان کرد: ورزش های آبی و ساحلی با توجه به ظرفیتی که در بحث دریا و ساحل در استان هرمزگان وجود دارد، باید هرچه بیشتر به آن توجه شود.

وی تصریح کرد: ورزش های آبی و ساحلی باید با فواصل کوتاه در طول سال برگزار شوند تا جهشی را در کشور در این زمینه برای هرمزگان شاهد باشیم.

بواشه خاطرنشان کرد: خوشبختانه ما ورزشکاران با استعدادی را در زمینه اینگونه ورزش ها نیز دارا هستیم و باید در کشور حرف اول را در این خصوص بزنیم.

وی اضافه کرد: متاسفانه ورزشکاران آبی و ساحلی به خصوص بانوان فوتبال ساحلی با توجه به افتخار آفرینی هایی که داشته اند بسیار مظلوم واقع شده اند که امیدوارم با تداوم این گونه ورزش ها به پیشرفت های خوبی دست یابیم.

این عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس با بیان اینکه ما بیشتر توان خود را باید در زمینه ورزش های آبی و ساحلی بگذاریم و از این موهبت الهی به خوبی بهره گیری کنیم، ابراز کرد: از اینکه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس برای سومین دوره این المپیاد را برگزار کرد جای قدردانی دارد و امیدواریم این اقدام باعث شود همه دستگاه ها در این مقوله ورود کنند و از ورزش های آبی و ساحلی حمایت کنند تا شاهد رشد و نمو در ورزش های آبی و ساحلی شویم.

وی اظهار کرد: ورزش های آبی و ساحلی دو حسن دارد یکی اینکه برای سلامتی مفید هستند و دیگری اینکه می توان این ورزش ها را خانوادگی نیز انجام داد و باعث شور و هیجان برای خانواده ها شود.

بواشه گفت: اینکه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس در این زمینه اقدام کرده است حرکت بسیار خوبی است اما باید دیگر دستگاه ها نیز در این مسیر همگام شوند و می توانند با مرکزیت شهرداری به اینگونه ورزش ها کمک کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز